• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031309169
  • خبرنگار : 90047

رییس فدراسیون اسکیت:

برای بازسازی پیست اسکیت آزادی به حمایت وزیر ورزش امید داریم

برای بازسازی پیست اسکیت آزادی به حمایت وزیر ورزش امید داریم

رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به بازدید وزیر ورزش از پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی گفت: امیدوارم با حمایت وزیر ورزش بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی و کمپ تیم‌های ملی در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

مجید هنرجو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازدید وزیر ورزش از پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون اسکیت آمد تا بتوانیم مواردی که برای توسعه این رشته مورد نیاز بود را به وزیر انتقال دهیم و با حمایت او بتوانیم مشکلات را به حداکثر برسانیم.

وی افزود: نقش وزارت ورزش در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این دوره استثنایی است. هر زمان نیاز به حمایت وزارت ورزش داریم، وزیر ورزش همواره حامی ما بوده است.

هنرجو همچنین با اشاره به قول های امیدوارکننده وزیر ورزش نسبت به بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی گفت: وزیر این وعده را به ما داد تا برای اتمام بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی و همچنین کمپ تیم های ملی هر آن چه که نیاز داریم در اختیار ما قرار دهد تا در زمان کوتاه‌تری بتوانیم بازسازی پیست را به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: در بحث احداث کمپ تیم های ملی، تمام نقشه و اطلاعات را به وزیر انتقال دادیم تا در جریان امر قرار بگیرد. افتتاح کمپ تیم های ملی فدراسیون یکی از آرزوهای ورزشکاران اسکیت است که امیدواریم با افتتاح این کمپ، اقامتگاه کامل برای این رشته داشته باشیم. حمایت های وزیر ورزش از اسکیت این انگیزه را در ما بیشتر کرد تا در رقابت های پیش رو از جمله مسابقات جهانی اسکیت در ایتالیا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون اسکیت در پایان گفت: در حال حاضر هشت رشته در اسکیت فعال هستند، با وزیر درباره شرایط این رشته ها و به ویژه حمایت از رشته‌های مدال آور صحبت‌هایی انجام دادیم. همچنین نسبت به برنامه‌های آمایش سرزمینی و نقطه گذاری این رشته‌ها نقطه نظرات خوبی را به اشتراک گذاشتیم تا در آینده نزدیک روی آنها سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهیم تا منجر به کسب مدال‌های خوشرنگ و ارزشمند برای این رشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha