• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403032315851
  • خبرنگار : 90047

واکنش سرمربی به فروش سلاح دختر تیرانداز

واکنش سرمربی به فروش سلاح دختر تیرانداز

سرمربی تیم ملی پاراتیراندزی از اعزام 4 تیرانداز به بازی‌های پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: حق هیچ تیراندازی برای اعزام به پارالمپیک نادیده گرفته نشده و برحسب رکوردها سعی کردیم بهترین‌ها را عازم این رویداد بزرگ کنیم.

حسین امیری در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام 4 تیرانداز زن و مرد به بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: ساره جوانمردی، نسرین شاهی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس هستند که در تپانجه 10 متر بادی، 50 متر خفیف، تفنگ 10متر بادی ایستاده و 50 متر 3 وضعیت بانوان به رقابت خواهند پرداخت. این ها جزو بهترین‌های ما در رشته تیراندازی هستند که نسبت به دوره قبل که تنها یک مدال طلا توسط ساره جوانمردی کسب کردیم، این دوره شرایط راضی کننده و امید زیادی به کسب بهترین نتیجه داریم.

وی درباره برخی حواشی ایجاد شده درباره انتخاب نفرات برای شرکت در پارالمپیک پاریس گفت: قرار بود از بین نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی در تپانجه بادی 10 متر تنها دو نفر برای اعزام به پارالمپیک پاریس انتخاب شوند که با تصمیم فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک و با صلاحدید من ساره جوانمردی و نسرین شاهی چون رکورد بالاتری نسبت به احمدی داشتند برای پارالمپیک انتخاب شدند. فائزه احمدی تیرانداز جوانی است و باید جایگاه ورزش را بداند، اگر امروز برای پارالمپیک انتخاب نشد به منزله آن نیست که تیرانداز خوبی نیست. او آینده خوبی دارد، وقتی رکوردش نزدیک به رکورد نسرین شاهی و ساره جوانمردی نیست نباید با گذاشتن استوری و فروش اسلحه اش بگوید نادیده گرفته شده و بخواهد از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کند.

امیری تصریح کرد: انتخاب تیراندازان اعزامی به پارالمپیک تصمیم جمعی بود و در این زمینه تنها پارالمپیک تصمیم گیرنده نبود.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی خاطرنشان کرد: در رشته میکس هم درست است ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی انتخاب شده‌اند اما نسرین شاهی را نیز به عنوان جایگزین در 50 متر خفیف خواهیم داشت که اگر در روز مسابقه حادثه‌ای پیش آمد نفر جایگزین در این ماده داشته باشیم.

وی درباره وضعیت بانوان در این دوره از بازی‌های پارالمپیک گفت: در 10 متر بادی، وضعیت بانوان بهتر از 50 متر خفیف است و امید زیادی به کسب بهترین مدال در این ماده داریم.

امیری همچنین در خصوص وضعیت محمدرضا میرشفیعی برای شرکت در پارالمپیک پاریس بعد از عمل جراحی، افزود: وی در هر دو ماده 10 متر بادی و 50 متر خفیف شرایط خیلی خوبی دارد و در هر دو ماده امید زیادی به مدال آوری او داریم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره وضعیت رقیه شجاعی برای کسب مدال در پارالمپیک پاریس گفت: وی چون در مسابقات جهانی کره عملکرد موفقی نداشت برای اعزامش به پارالمپیک بحث زیادی بود که در نهایت کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گرفت به صورت حمایتی شجاعی را به پارالمپیک اعزام کند. امیدوارم در این بازی‌ها نتیجه خوبی را کسب کند.

وی با اشاره به حضور روانشناس در کنار تیم پاراتیراندازی خاطرنشان کرد: این دوره فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک حمایت خوبی از پاراتیراندازی کردند و امکانات خوبی در اختیار تیراندازان قرار دارد. شرایط واقعا راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

امیری در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را نداشتن فشنگ خارجی عنوان کرد و افزود: فشنگ داریم اما چون داخلی است رکورد تیراندازان در تمرینات به صورت دقیق مشخص نیست امیدوارم قبل از اعزام به پارالمپیک از فشنگ‌های خارجی برخوردار شویم تا بهتر در جریان رکورد تیراندازان قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس قرار بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha