• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1403032416509
  • خبرنگار : 71589

نخ دندان برقی ساخته شد

نخ دندان برقی ساخته شد

دستگاه جدیدی به نام فلاس(Flaus) ساخته شده است که یک دستگاه نخ‌دندان‌کِشی برقی است که در کمتر از ۶۰ ثانیه می‌توان دندان‌ها را با آن نخ دندان کشید.

به گزارش ایسنا، نخ دندان کشیدن روزانه می‌تواند یک کار وقت‌گیر و دشوار باشد. اکنون نخ دندان برقی فلاس(Flaus) برای تغییر آن طراحی شده است، زیرا طبق گزارش‌ها به کاربران اجازه می‌دهد نخ دندان کشیدن کامل و آسانی را در کمتر از یک دقیقه داشته باشند.

فلاس نیز تقریباً مانند یک مسواک برقی از یک بدنه استوانه‌ای اصلی تشکیل شده است که سرهای یکبار مصرف را می‌پذیرد. هر یک از این سرها به شکل یک زائده پلاستیکی Y شکل، با یک رشته کوتاه از نخ تفلون تک رشته‌ای هستند که بین دو بازوی سر Y شکل آن قرار گرفته‌اند.

با این دستگاه همانطور که کاربر نخ دندان را بین دندان‌های خود فشار می‌دهد، بدون اینکه انگشتان خود را در دهان خود کند، سر فلاس به سرعت و با سرعت حداکثر ۳۰۰ لرزش در ثانیه از این طرف به طرف دیگر دندان حرکت می‌کند.

ادعا می شود که این عمل به سرعت مواد غذایی به دام افتاده بین دندان‌ها را از بین می‌برد و در عین حال لثه‌ها را نیز ماساژ می‌دهد.

نخ دندان برقی ساخته شد

به گفته شرکت سازنده یک شارژ ۳.۵ ساعته باتری لیتیوم یونی این دستگاه برای دو ماه استفاده روزانه مناسب است.

طراحان فلاس می‌گویند سرهای آن در مقایسه با نخ دندان‌های سنتی ۹۵ درصد کارآمدتر است، به علاوه ۳۰ درصد پلاستیک کمتری نسبت به نخ‌های یک‌بار مصرف دارد.

علاوه بر این، پلاستیک استفاده شده در سرهای این دستگاه قابل بازیافت است. به همین دلیل به خریداران توصیه می‌شود که سرهای استفاده شده را نگه دارند و سپس به شرکت فلاس ایمیل بزنند تا این شرکت به صورت رایگان آنها را به یک مرکز بازیافت مخصوص مراقبت از دهان ارسال کند.

جعبه این دستگاه شامل یک نخ دندان برقی فلاس و یک بسته حاوی ۴۵ سر است که با قیمت ۷۹ دلار قابل سفارش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha