• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403032516948
  • خبرنگار : 50184

امام جمعه کرمانشاه:

تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بر مدار شرع و اخلاق باشد

تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بر مدار شرع و اخلاق باشد

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند، گفت: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بر مدار شرع و اخلاق باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته(۲۵ خرداد) کرمانشاه، بااشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در کشور، اظهار کرد: در طول بیش از  چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران امتحانات سختی را پشت سر گذاشته و از همه امتحانات هم سربلند بیرون آمده است. 

وی افزود: در طول ماه های گذشته نیز ملت ما یک بار دیگر در معرض امتحان سختی قرار گرفت و آن شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان بود و بدنبال آن امتحان بزرگ انتخابات را نیز در پیش داریم. 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از آنجایی که دشمن طی حدود یکسال گذشته با عملیات‌های طوفان الاقصی، وعده صادق و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم ضربات سختی متحمل شده، اکنون انتخابات پیش‌رو فرصتی برای آنها فراهم آورده تا برای جبران این شکست‌های پی در پی انتقام بگیرند که باید حواسمان را جمع کنیم. 

وی افزود: نامزدها و هواردانشان باید اخلاق و حدود شرعی را در تبلیغات، اظهار نظرها و محتواهایی که تولید می کنند رعایت کنند و دیگر کاندیداها را بد جلوه ندهند، چراکه دستان خبیث دشمنان مشغول شایعه سازی و دروغ پراکنی علیه نامزدهای انتخاباتی هستند تا چهره ای منفی را از کاندیداها نشان دهند. 

غفوری خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری باید بر مدار شرع، اخلاق، آداب و شان و جایگاه ملت  ایران باشد. 

وی در پایان در خصوص انتخاب کاندیدای اصلح نیز گفت: مقام معظم رهبری در مراسم ۱۴ خرداد ۱۵ ویژگی را برای شهید جمهور برشمردند که می تواند راهنمایی برای انتخاب فرد اصلح باشد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha