• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403032617185
  • خبرنگار : 50187

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

خیزش قشر علمی جهان موجب توقف جنایات رژیم صهیونیست‌ها می‌شود

خیزش قشر علمی جهان موجب توقف جنایات رژیم صهیونیست‌ها می‌شود

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه خیزش و تظاهرات قشر علمی جهان، بهترین عامل بازدارنده برای سکوت در مقابل جنایات بی شمار استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در جای جای دنیاست، گفت: بسیار خوش‌بین هستیم که این موج ظلم‌ستیزی حتما در آینده نزدیک سبب توقف جنایات ۷۰ ساله اسرائیل کودک‌کش در فلسطین اشغالی و سقوط صهیونیست‌ها شود. 

احمدعلی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با مقاومت مردم فلسطین و خیزش‌های دانشجویی در اروپا و امریکا علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: موج اعتراضات دانشجویان در حمایت از مردم غزه و همچنین خیزش دانشجویان دانشگاه‌های غربی در حقیقت بروز و تشکیل موج عدالت‌خواهی جهانی برای دفاع از حقوق بشر، سرکوب جنگ و تجاوز و در نهایت آزادی قدس شریف است.

وی گفت: این تظاهرات گسترده سبب اعتراض‌های دانشجویی در سایر کشورها و حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از مردم غزه شده و این اعتراضات نشان می‌دهد که مردم دنیا به ذات حق‌طلب، عدالت دوست و خداخواهانه خود برگشته‌اند که انشاءالله این جنبش‌ها حکایت از پیروزی‌های مهم در جهان خواهد داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین، حرکت بی نظیر تاریخی و حماسه‌ساز است، ادامه داد: دانشجویان امریکایی با این اعتراضات نشان دادند که عدالت‌خواه و بشردوست هستند زیرا کسی جرات قد علم کردن در برابر شیطان بزرگ را ندارد اما دانشجویان امریکایی با جنبش علیه جنگ امریکا خواستار قطع همکاری علمی دانشگاه‌های خود با رژیم صهیونیستی هستند و این تحرکات جامعه علمی را از انفعال و سکوت درآورده است.

مقدم عنوان کرد: خیزش نخبگان جهان نشان از بیداری اسلامی جهان دارد بنابراین این حماسه حرکتی برای پایان دادن به جنگ نابرابر ابرقدرت‌های جهان در برابر مردم بی دفاع، کودکان بی‌گناه و پاکسازی نژادی مردم غزه است و در حقیقت پایانی برای نسل کشی و پاکسازی نژادی مردم فلسطین است.

وی با تقدیر از این حرکت بصیرت‌مندانه و بشردوستانه دانشجویان دانشگاه‌های امریکا و اروپا، افزود: این حماسه جامعه علمی جهان، اقدامی موثر در شکستن ابهت پوشالی و دیکتاتوری امریکا و ایادی‌اش و همچنین سبب همگرایی جهانی در مبارزه با استبداد و جنایت‌های بی پایان شیطان بزرگ و بیداری‌ سایر کشورها شده، بنابراین پیام این جنبش‌های دانشجویی، بیداری وجدان هر انسانی ولو غیر مسلمان و دفاع از حقوق همه مظلومان عالم به خصوص مردم غزه و رفح است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه تظاهرات همبستگی با غزه باید تا توقف کامل کمک‌های واشنگتن به تل‌آویو و آزادی مردم غزه ادامه یابد، بیان کرد: اگر این اعتراضات ادامه یابد سبب می‌شود که این موج بیداری به سایر نهادها و جنبش‌های مردمی دیگر جهان نیز برسد تا با فریادی جهانی حق مردم غزه را پس بگیریم چراکه مردم دنیا بیدار شده‌اند و دوران دروغ گفتن و حمایت دروغین از حقوق بشر گذشته است، به طوریکه جامعه علمی جهان هم صدا با سایر ملت‌های مسلمان، خواهان آزادی فلسطین اشغالی هستند.

مقدم گفت: خیزش خودجوش دانشجویان غربی هندسه قدرت پوشالی استکبار جهانی را بر هم زده و مقامات اسرائیلی خود را گرفتار در آتش حماقت این جنگ و تجاوز می‌بینند و راه فراری نیز ندارند به طوریکه در عرض سه ساعت فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی و سه مقام و عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل استعفا دادند و زلزله‌ای در کابینه نتانیاهو رخ داده و صدای سقوط این لانه عنکبوت به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همه جهان اسلام باید همراه با مطالبه‌گری‌های جهانی و سراسری، حقوق پایمال شده مردم فلسطین را احقاق کنند، گفت: دولت آمریکا با حمایت، تجهیز و تسلیح اسرائیل غاصب، مسئول و عامل استمرار جنایت‌های گسترده در غزه و رفح است و جنبش عدالت‌خواهی دانشجویان غربی در حقیقت حماسه‌ای بصیرت‌مندانه برای گرفتن حق ملت مظلوم فلسطین از سران سلطه و تجاوز است و امیدواریم نویدبخش اتفاقات بسیار خوب در جهان اسلام باشد. 

وی ضمن بیان اینکه باید با خیزش و فریادهای جهانی، فلسطین را آزاد کنیم، عنوان کرد: به فرموده خداوند در قرآن کریم، حق بر باطل پیروز است و باطل نابود شدنی است و دیری نخواهد گذشت که با یاری خدا و اتحاد مردم بیدار جهان رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی نابود خواهد شد و بیت المقدس نیز آزاد خواهد شد اما برای این هدف مهم نباید اعتراضات دانشجویی و مردمی کشورهای جهان آرام بگیرد.

مقدم با تاکید بر اینکه خیزش و تظاهرات قشر علمی جهان، بهترین عامل بازدارنده برای سکوت در مقابل جنایات بی شمار استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در جای جای دنیاست، تصریح کرد: ظلم و کشتار کودکان و زنان بیگناه و غیرنظامی فلسطین بالاخره صدای مردم جهان را نیز در آورده و بسیار خوش‌بین هستیم که این موج ظلم ستیزی حتما در آینده نزدیک سبب توقف جنایات ۷۰ ساله اسرائیل کودک‌کش در فلسطین اشغالی و سقوط صهیونیست‌ها شود. 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: راهکار خلاصی مردم مظلوم جهان خصوصا ملت فلسطین از چنگال اسرائیل و امریکای جنایتکار فقط اتحاد و خیزش جهانی و همچنین حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی از ملت ستمدیده فلسطین است بنابراین اتحاد و همدلی بهترین راه خلاصی از طاغوت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha