• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403032617531
  • خبرنگار : 50622

تجهیز خانه‌ ورزش ۱۰ روستای بخش آسارا

تجهیز خانه‌ ورزش ۱۰ روستای بخش آسارا

ایسنا/البرز رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز از تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی بخش آسارا خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید رضاخانی روز شنبه ۲۶ خرداد در مراسم تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی که در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد، گفت: با توجه به ضرورت افزایش سرانه ورزشی در بخش روستایی، ۱۰ باب خانه ورزشی روستایی شهرستان کرج امروز به وسایل ورزشی مورد نیاز تجهیز می‌شوند. این اقدام با همکاری هیأت ورزشی روستایی عشایری استان البرز و بازی‌های بومی و محلی استان و با مشارکت هیأت ورزشی و اداره ورزش جوانان شهرستان کرج صورت گرفته و ۱۰ باب خانه ورزشی روستایی در بخش آسارا شهرستان کرج از وسایل ورزشی نظیر شطرنج ، میز تنیس و.. برخوردارمی‌شوند.

وی افزود: همزمان با این برنامه، در ۵۴ روستا که در در بخش مرکزی و بخش آسارا دارای دهیاری هستند، گردهمایی و نشست راهبردی و توسعه و ورزشی برگزار می‌شود و به هر روستا یک بسته حمایتی مصرفی ورزشی هم اهدا خواهد شد. این تجهیزات ورزشی به روستاهای سرک، لانیز، سر زیارت، امام چشمه، کلوان، جی، آیگان، ارنگه، کوشک بالا و لیلستان اختصاص داده شده است.

رضا خانی در ادامه گفت: امروز صد و نود و یکمین روستای استان البرز تجهیز خواهد شد و امیدواریم در آینده از ۲۵۴ روستا تعداد بیشتری را شاهد باشیم که به وسایل ورزشی تجهیز می‌شود. در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شده‌اند، امروز هم تجهیز خانه ورزش روستایی در استان ویژه بخش آسارا آغاز شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی البرز در ادامه بیان کرد: خوشبختانه اعتبارات مورد نیاز بخش خانه ورزشی روستایی در ابتدای سال کاملا توسط هیأت‌های استانی و روستایی جذب شده است و امیدواریم این روند حمایتی از ورزش روستایی چه در دوره حاضر و چه در دورهای بعدی در بخش روستایی ادامه داشته باشد. همچنین در ادامه این مراسم از ثبت ناملموس بازی سپربازی برای اولین بار از استان البرز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha