• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032617719
  • خبرنگار : 50377

مدیرعامل آبفا مازندران اعلام کرد

برخورداری ۴۰۰هزار نفر از پروژه‌های آبرسانی در رزمایش شهید جمهور

برخورداری ۴۰۰هزار نفر از پروژه‌های آبرسانی در رزمایش شهید جمهور

ایسنا/مازندران همزمان با برگزاری رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت و هفته صرفه جویی در مصرف آب، پروژه های آبرسانی با بهره مندی بیش از ۴۲۸هزار نفر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، فرمانده سپاه کربلا، مسئول سازمان بسیج عمران و معماری سپاه کربلا و نیز مسئول بسیج ادارات استان ، مدیرعامل و معاونان آبفا مازندران به صورت وبیناری افتتاح شد.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران امروز در این مراسم با بیان اینکه اتفاقات و فعالیتهای خوبی در حوزه آبرسانی به مردم استان درحال شکل گیری است گفت: اقدامات فوری و طرحهای جهادی در این زمینه در دستور کار است که از این تلاشها و پیگیری ها تقدیر و تشکر می شود.
عبدالرضا دادبود ادامه داد: هم اکنون در دور ترین نقاط استان طرحهای عمرانی و آبادانی با مشارکت سپاه و مردم در حال شکل گیری است که انتظار می رود در سایر بخشها نیز امورات و طرحها با این قدرت پیش رود.
او با بیان اینکه رضایت مردم، باعث خشنودی خداوند و دعای خیر و باقیات وصالحات می شود، افزود: ما نیز تلاش می کنیم برای رفع دغدغه آبرسانی از تمامی ظرفیتها استفاده نماییم و با کار انقلابی و جهادی کمک کنیم طرحها سریع تر و دقیق تر به سرانجام برسد.
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران نیز در سخنانی، با تاکید بر ضرورت استمرار مسیر خدمتگزاری با مشارکت بسیج و آب وفاضلاب گفت: با پیگیری و تلاش شبانه روزی مدیرعامل و همکاران آبفا این همدلی شکل گرفت و بسیاری از مشکلات مردم درحال برطرف شدن است.
سردار مسلمی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها آینده خوبی در مازندران درحال شکل گرفتن است.
او با اشاره به اقدامات جهادی اجرای طرحهای آبرسانی و بهره مندی مردم از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی گفت: امیدواریم با افتتاح این طرحها کام مردم شیرین شود.
مدیرعامل آبفامازندران نیز در این رزمایش، آبرسانی به مناطق کم برخوردار روستایی را یکی از دغدغه های دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: استان مازندران در ایام تعطیل پذیرای ۱۵ تا ۲۰ میلیون جمعیت مسافر و غیر بومی است که باید به آنها خدمت رسانی شود بنابراین مازندران باید به عنوان استان ملی دیده شود تا بتواند به هم وطنان عزیز خدمت رسانی نماید.
بهزاد برارزاده با اشاره به اجرای طرحهای آبرسانی در ۲۰۰ روستا و ۱۹ مجتمع آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ره) در مازندران گفت: برخی از این طرحها در مناطق دشوار و کوهستانی درحال انجام است.
او با اشاره به تدوین کتابچه تنش آبی اظهار کرد: در این کتابچه تمامی نقاط و شهرهایی که با کمبود آب مواجه هستند مشخص شدند و برای آنان برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت تعریف شد.
برارزاده با اشاره به برگزاری رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت و افتتاح پروژه های آبرسانی در مازندران گفت: این پروژه ها شامل بهسازی ۷۴ حلقه چاه درسطح استان با افزایش آبدهی ۱۴۵۰ لیتر در ثانیه، اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال به طول ۴۵۰ کیلومتر، تجهیز چاه شن و ماسه شهر ساری، آبرسانی به مجتمع مقری کلای بابل، بهره برداری از چاه بیمارستان و آبرسانی به شهر تنکابن و نیز پروژه آبرسانی به خواجکلای سوادکوه است.
مدیرعامل آبفامازندران خاطرنشان کرد: برای برخورداری ۴۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر از هم استانی های عزیز از این طرحها، ۸۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha