• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071008012
  • خبرنگار : 71505

تقدیر شورای شهر تهران از خدمات معاون سابق خدمات شهری شهرداری/ توبیخ نامه شورا به یکی از مدیران شهری

تقدیر شورای شهر تهران از خدمات معاون سابق خدمات شهری شهرداری/ توبیخ نامه شورا به یکی از مدیران شهری

با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از تلاش های حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا با اعلام اینکه ضرورت دارد از اخلاق مداری، تلاش و بزرگواری معاون سابق خدمات شهری شهرداری تقدیر شود، گفت: با حضور شهردار تهران از تلاش های آقای نظری تقدیر می کنیم.

حسین نظری معاون سابق خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه برای ما تفاوتی ندارد در کدام بخش خدمات رسانی کنیم و هرچه دستور باشد اجرا خواهیم کرد، اظهار کرد: در دو سال توفیق خدمتگزاری در این معاونت تلاش شد با توجه به بیانات مقام معظم رهبری با تأکید بر ترویج نشاط و امید آفرینی و محور قرار دادن برنامه چهارم توسعه، با ایجاد ارتباط با مجموعه های درون شهرداری، گام مؤثری در ارائه خدمت به شهروندان برداشته شود.

وی افزود: اهتمام به سرمایه انسانی، اخلاق محوری و جانشین پروری در سازمان ها و شرکت های زیر نظر معاونت و همچنین تلاش برای پیاده سازی رویکردهای برنامه محور از جمله اقدامات این معاونت بود.

نظری با اشاره به هدفگذاری برنامه ای و ابلاغ این برنامه ها به شرکت ها و سازمان ها تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ها برای نظارت بر فعالیت ها، تلاش برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و کارکنان، توجه به نیازهای شهر و رویکردهای آینده نگر از جمله مدیریت منابع آبی، راه اندازی اکوپارک فرحزاد، بهبود شرایط محیط زیست، احداث نیروگاه های خورشیدی، تمهید برای راه اندازی کارخانه زباله سوز، احداث ایستگاه های آتش نشانی جدید، بهسازی میدان تجریش و شهرری، توسعه بازارهای میدان و تره بار و راه اندازی فروش غیرحضوری، هوشمندسازی فرایندها و توسعه نظارت تصویری از دیگر تلاش های صورت گرفته در دو سال اخیر بوده است.

وی به کلنگ زنی مسکن آتش نشانان در مدت اخیر اشاره کرد و افزود: انجام اقدامات اصلاحی در ساختارها و فرایندهای گذشته و انجام اقدامات فرهنگی و رسانه ای نیز در طول این مدت مورد توجه ما قرار داشت.

به گزارش ایسنا، با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از تلاش های حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تقدیر شد.

همچنین در جریان بررسی حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر توسط اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، مهدی چمران با اشاره به حضور یکی از مدیران شهری در صحن علنی، اظهار کرد: این همکار شهرداری تهران به یکی از اعضای شورای شهر تهران با عنوان «رذیله اخلاقی» اهانت کردند و الان تشریف آوردند در این جلسه که از او می‌خواهم جلسه را ترک کنند. اجازه حضور ایشان در جلسه شورا را نمی‌دهم و جناب مهدی قمی(مدیرعامل پیام رسا) ضرورتی ندارد باشند و بهتر است معاون مالی خود را به جلسه دیگر بفرستند.

وی افزود: توبیخ نامه کتبی شان را هم بعدا ان‌شاءالله می فرستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۲:۳۲

توضیح بدین چه کسی اومده جای این آقا.