یعقوب هوشیار به صورت سرزده از واحدهای مختلف اداری شهرداری منطقه ۵ بازدید کرد همچنین در واحدهای مختلف منطقه حضور یافت و در جریان اقدامات این منطقه قرار گرفت.
وی با حضور در بخشهای مختلف شهرسازی، امور حقوقی، اداری و مالی، نوسازی، ماده صد و سایر واحدهای این منطقه، نحوه ی ارائه خدمات، آمار پروندهها و عملکرد بخشهای مختلف را از نزدیک ارزیابی کرد.
وی در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع مطرح کرد: یکی از اصول تکریم ارباب رجوع، تسریع در رسیدگی به درخواست شهروندان است.
شهردار تبریز همچنین از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل شهروندان و مراجعان شهرداری این منطقه قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی قاسمی شهردار منطقه ۵ نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای مختلف منطقه ارائه کرد.
انتهای پیام
نظرات