فرزانه صادق، بعدازظهر امروز طی سفر به مشهد، پس از بازدید از فرودگاه شهید هاشمینژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طراحی مناسب فضاهای فرودگاهی و پیشبینی مکانهای مشخص برای ارائه خدمات مورد نیاز مسافران، موجب ارتقای سطح پاسخگویی و افزایش رضایت عمومی خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات، آگاهی مسافران از حقوق خود و همچنین توجه ما به رعایت این حقوق است. ارائه خدمات فرودگاهی باید به گونهای باشد که همه افراد، بدون محدودیت، بتوانند از امکانات آن بهرهمند شوند. در واقع، این ساختمانها هستند که ممکن است محدودیت ایجاد کنند، نه افراد دارای معلولیت یا نیازهای خاص. بر همین اساس، در طراحی فرودگاه مشهد، تلاش شده تا تمامی اقشار جامعه امکان دسترسی کامل به تمامی بخشهای فرودگاه را داشته باشند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: گام نخست در بهبود خدمات، اطلاعرسانی دقیق به مسافران درباره حقوق آنهاست. امیدواریم زائران و مجاوران این شهر بتوانند از خدماتی باکیفیتتر و در شأن خود بهرهمند شوند.
انتهای پیام
نظرات