• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1404020906207
  • خبرنگار : 50963

یک مسئول در آبفا اعلام کرد

نظارت، عامل افزایش رضایتمندی مردم در خدمات آب و فاضلاب

نظارت، عامل افزایش رضایتمندی مردم در خدمات آب و فاضلاب

ایسنا/بوشهر  دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نظارت مؤثر و مستمر بر خط مقدم خدمت‌رسانی در شرکت‌های آب و فاضلاب، نقش مهمی در بهبود کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مردم دارد.

مهدی سوری در جریان سفر سه‌روزه خود به استان بوشهر و بازدید از اکیپ‌های حوادث و اتفاقات و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب این استان، اظهار کرد: به‌کارگیری فناوری‌های نوین به‌ویژه هوش مصنوعی در تعامل دوسویه با مشترکان، تحول بزرگی در نحوه نظارت و خدمت‌رسانی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، آموزش‌دیده و با انگیزه در کنار فناوری‌های نوین، موجب ارتقای قدرت، هوشمندی و مشتری‌مداری شرکت‌ها خواهد شد، افزود: استفاده از حاکمیت داده و هوش تجاری به‌عنوان دو رکن اصلی مراکز پاسخگویی ۱۲۲، نتایج ارزشمندی در تحلیل داده‌ها و بهبود روند خدمات‌رسانی به همراه دارد.

دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: استقرار نسل پیشرفته مرکز ۱۲۲ با نام AG 122 تا پایان سال ۱۴۰۴ در چندین استان به پایان خواهد رسید.

وی یادآور شد: تاکنون نیز سه پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی در مراکز ارتباط ۱۲۲ در مراحل نهایی پیاده‌سازی قرار دارد.

سوری تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، نخستین مرکز تماس پاسخگویی با هوش مصنوعی و سامانه رصد و پایش ناوگان حوادث و اتفاقات هوشمند در صنعت آب کشور راه‌اندازی خواهد شد و پس از بهره‌برداری، این فناوری‌ها به سایر استان‌ها تعمیم می‌یابد.

وی تاکید کرد: همکاران شرکت‌های آب و فاضلاب با تلاش شبانه‌روزی در مسیر بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات برای خدمت‌رسانی بهتر و حفظ سرمایه ملی آب گام برمی‌دارند.

سوری گفت: نشان تجاری ۱۲۲ به‌عنوان نخستین نشان تجاری دارای استاندارد در این صنعت، افتخار بزرگی است که هدف نهایی آن آبرسانی پایدار، دفع بهداشتی فاضلاب و عبور از بحران‌های آبی با همراهی مردم و رعایت اصول مدیریت مصرف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha