به گزارش ایسنا، یلپ(Yelp) برای ارائه خدمات رستورانی به کاربران خود میخواهد از هوش مصنوعی استفاده کند.
این سیستم همچنین هرزنامهها را فیلتر میکند، به سؤالات پاسخ میدهد و افراد را در فهرست انتظار قرار میدهد.
به نقل از انگجت، شرکت Yelp ویژگیهای جدید پاسخگویی به تماسهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای رستورانها و ارائه خدمات اعلام کرده است.
این شرکت با این سرویس جدید که هم اکنون در حال توسعه است، امیدوار است که کسب و کارها هرگز تماسی را از دست ندهند.
کریگ سالدانا(Craig Saldanha)، مدیر محصول Yelp در بیانیهای گفت: ما در این مرحله از تحول محصول خود، همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن پتانسیل دادههای غنی Yelp به روشهایی که اعتماد ایجاد میکند و تصمیمگیری را ساده میکند، ادامه میدهیم. با پایهگذاری هوش مصنوعی خود بر روی رفتار مصرفکننده واقعی و دادههای تجاری، ویژگیهای بصری و شفافی ایجاد میکنیم که تجربه را برای همه در Yelp بهبود میبخشد.
وی افزود: این سامانه مجهز به هوش مصنوعی به طور کامل با پلتفرم Yelp با ویژگیهای قابل تنظیم و توانایی پاسخگویی به سؤالات عمومی، فیلتر کردن هرزنامهها، انتقال تماسها در صورت نیاز و گرفتن پیامها ادغام خواهد شد.
این سامانه رستورانها را برای کاربران رزرو میکند و مهمانان را در فهرست انتظار قرار میدهد.
کاربرانی که با این سرویس تماس میگیرند، میتوانند جزئیات پروژه را ارائه دهند، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و یک تماس پاسخی از شرکت دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی با خودروی خود مشکل داشته باشد، میتواند اطلاعاتی را به سامانه هوش مصنوعی بدهد و راه حلهای احتمالی را دریافت کند.
هر کسبوکاری میتواند پیامهای خوشامدگویی هوش مصنوعی را سفارشیسازی کند، زمان ارسال تماس را انتخاب کند و سؤالات بعدی خود را تعیین کند.
انتهای پیام
نظرات