صفرزایی ۲۲ خرداد در این جلسه بر ضرورت تمرکززدایی در برنامههای سوادآموزی تأکید کرد و گفت: اجرای برنامههای متمرکز بدون توجه به شرایط و تفاوتهای موجود در مناطق مختلف، همواره با چالشهایی روبهرو بوده است. در این راستا، باید برنامهها بر اساس شرایط محلی و بومی مناطق تغییر کرده و متناسب با آن تنظیم شوند.
وی با اشاره به تأکیدات آموزههای دینی درباره کسب علم، عنوان کرد: کسب علم و حرکت در مسیر آن، از تأکیدات اساسی در آموزههای دینی ماست و یکی از مهمترین وظایف ما، ایجاد شوق و اشتیاق در جامعه برای دستیابی به علم و معرفت است.
وی ادامه داد: حرکت در مسیر کسب علم محدود به زمان نیست، زیرا عشق به یادگیری و دانستن و حرکت در مسیر کسب معرفت، وابسته به سن خاصی نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بر لزوم تعامل و همکاری در اجرای برنامههای سوادآموزی در استان تأکید کرد و گفت: همکاری و تعامل در اجرای این برنامهها باعث ارتقای شاخصها و تحقق اهداف خواهد شد و لازم است با مشارکت مناسب، در مسیر پیشبرد این اهداف گام برداریم.
انتهای پیام
نظرات