شهریار شهرکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان محترم استان وجود ندارد تاکید کرد: کلیه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان و شرکای درمانی سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور و استان برقرار است.
شهرکی گفت: سازمان بیمه سلامت استان به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ( ۸۰ درصد بیمه شدگان استان) ، ارائه خدمات را به صورت مستمر برای عموم مردم پایدار انجام می دهد.
مدیر کل بیمه سلامت استان در ادامه بیان کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده و غیر فعال بودن موتورهای جست و جو ، سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به صورت مستقیم به آدرس csp.ihio.gov.ir و سامانه نسخه نویسی الکترونیک به آدرس eservices.ihio.gov.ir/erx و یا جستجو در موتورهای جستجوگر داخلی در دسترس است.
وی گفت: تمامی سامانه های خدمات غیر حضوری سازمان به ویژه استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری #۱*۱۶۶۶* ،تمدید اعتبار ، خدمات غیر حضوری شهروندی به آدرس csp.ihio.gov.ir و نسخه نویسی الکترونیک به آدرس eservices.ihio.gov.ir/erx با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور و استان در حال خدمت رسانی است.
شهرکی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت اعلام مراکز درمانی(مطب، آزمایشگاه، داروخانه و ...) مبنی بر هرگونه قطعی و یا کندی سامانه های سازمان می توانند موضوع را به مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی این سازمان به شماره پاسخگویی تلفنی ۱۶۶۶ اعلام کرده و پاسخ های خود را دریافت کنند همچنین درگاه های ارتباطی شامل تارنمای sb.ihio.gov.ir ، سامانه تلفنی ۱۶۶۶ می باشد که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های غیر برخط بیمه شدگان عزیز و شرکای کاری بیمه سلامت است.
انتهای پیام
نظرات