• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۴ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1404050502673
  • خبرنگار : 50593

معاون استاندار مازندران خبر داد

آغاز عملیات اجرایی محور «تنکابن-قزوین»

آغاز عملیات اجرایی محور «تنکابن-قزوین»

ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از آغاز ‌عملیات اجرایی پروژه راه‌ تنکابن به قزوین از سمت مازندران توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خبر داد.

عبدالرضا دادبود یکشنبه پنجم مرداد در جمع خبرنگاران در استانداری مازندران، اظهار کرد: این تصمیم پس از برگزاری جلسه‌ای مهم میان استاندار و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای بررسی ظرفیت‌های مشارکت در پروژه‌های عمرانی استان اتخاذ شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب این پروژه از سمت قزوین و عدم پیشرفت کافی در سمت مازندران تاکید کرد که با مذاکرات صورت‌گرفته، این پروژه با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

دادبود همچنین به فعالیت‌های جاری موسسات وابسته به قرارگاه خاتم در استان، از جمله پروژه سد هراز اشاره کرد و از تفاهم جدید برای ورود موسسات راه‌سازی قرارگاه به پروژه‌های استان خبر داد.

معاون استاندار مازندران به ظرفیت بالای لجستیکی و ماشین‌آلات قرارگاه خاتم‌الانبیاء اشاره اظهار کرد: حضور این قرارگاه می‌تواند به تسریع در اجرای پروژه‌ها و همچنین استفاده از تجهیزات در مواقع مدیریت بحران کمک شایانی کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربه قرارگاه، پروژه‌های بزرگ بیشتری در استان با همکاری این مجموعه انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۶ ۱۵:۴۷

از پنج طرف راه به مازندران باز هست اگر از طرف قزوین هم باز شود دیگر چیزی از استان باقی نمی ماند هجوم آدمها از استانهای دیگر به یک منطقه باعث تغییر بافت جمعیتی .تراکم در منطقه و کمبود آب ،برق ،گاز ،وانباشت زباله و بالاخره باعث جرم در منطقه می شود .

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۶ ۲۳:۵۹

بله من هم به نوبه خودم با گفته این عزیز موافق هستم.

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۶ ۲۰:۵۷

به نظر میرسه راه قزوین به دیلمان از طریق الموت شرقی اولویت بیشتری داشته باشد.چرا که تنها راه مواصلاتی تهران ،قزوین و رشت راه قزوین رشت هست و این جاده کشش این همه تردد را ندارد لذا با توجه به فرآهم بودن زیر ساخت جاده موجود از اسماعیل آباد به دیلمان

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۷ ۱۱:۴۱

معلومه اسماعیل آباد زمین داری

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۶ ۲۱:۴۰

جهت تسریع در کاهش ترافیک شهرها و جاده های شمال! پروژه بسیار ارزشمندی است که انشاالله هر چه سریعتر افتتاح شود

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۷ ۰۰:۱۴

اساساً راه باعث پیشرفت و آبادی خواهد شد مانند آب برای انسان موجب رفاه و آبادی میشود متأسفانه با توجه به رشد جمعیت و تولید خودرو کمترین توجه به ساخت راه شده

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۷ ۰۰:۴۴

سلام پیشنهاد میکنم حتما باید کل استان‌های شمالی ایران جاده های قدیمی را آزاد راه بشود جاده موجود ظرفیت های مسافران ‌کالاهای وارداتی وصادراتی ترانزیت را ندارند که چندین آزاد راه از آستارا تا بندر ترکمن ا مثلا ۱۰ازاد راه وبزرگراه مورد نظر گرفته شود

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۸ ۰۳:۲۳

پنج شنبه برای اولین بار می‌خوام ازمسیرشهسوار،سه هزار برم الموت قزوین یکی گفت خاکیش زیاده.کسی هس اطلاعاتی داشته باشه وریپلی کنه بهم .خیلی ممنون میشم.

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۸ ۱۲:۰۷

سلام من خودم بچه الموت شرقی ام ،قلعه حسن صباح زیاد خاکی نداره، کمتر از ۲۰کیلومتر،