• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۴ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1404070905942
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

روابط عمومی شاه‌کلید دستگاه است

روابط عمومی شاه‌کلید دستگاه است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: روابط عمومی باید فضاسازی و بسترسازی لازم برای جلب اعتماد عمومی تلاش کند.

سید سعید شاهرخی چهارشنبه نهم مهر در جلسه شورای روابط‌ عمومی‌های لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، بیان کرد: اگر روابط عمومی کارایی لازم را نداشته باشد اثربخشی سازمان به حداقل ممکن می‌رسد، روابط عمومی زمانی اثربخش است که ارتباطی دو طرف بین مجری و جامعه وجود داشته باشد.

وی گفت: روابط عمومی باید  فضاسازی و بسترسازی لازم برای جلب اعتماد عمومی تلاش کند و در نهایت نتیجه این تلاش‌ها ایجاد رضایتمندی و  اعتماد مردم باشد.

شاهرخی با بیان اینکه روابط عمومی باید مورد توجه و اهتمام ویژه هر دستگاه‌ قرار گیرد، تصریح کرد: برخی چالش‌هایی که داریم به خاطر عدم توجه مدیران به روابط‌عمومی‌هاست.

نماینده عالی دولت در لرستان اضافه کرد: مهم است نگاه مدیر به روابط‌عمومی چگونه باشد، مهره اصلی پازل روابط عمومی است. انتظار می‌رود از ظرفیت روابط‌ عمومی‌ها بیش از پیش استفاده شود مدیر باید باور کند که روابط عمومی شاه‌کلید دستگاه است. باید روابط عمومی ارتقا پیدا کند و عدم کادرسازی سبب می‌شود فردی که توانایی لازم را دارد تا ابد در روابط‌ عمومی می‌ماند.

وی گفت: باید به روابط عمومی‌ها سختی کار داده شود، روابط عمومی مبلغ مدیر دستگاه نیست، بلکه پل ارتباطی بین مردم و مسئول است. اکنون در این حوزه ضعف داریم و تنها راه آن توجه مدیر به روابط‌ عمومی‌هاست.

شاهرخی خاطرنشان کرد: می‌توانیم موج‌های عظیمی در راستای توسعه استان ایجاد کنیم و باید شبکه‌سازی صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha