• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۴ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1404071308180
  • خبرنگار : 50229

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز:

گوش سپردن به سخن دانشجویان، شفافیت و اقدام عملی‌ از اهداف مهم است/ بهسازی سلف‌سرویس‌های دانشگاه

گوش سپردن به سخن دانشجویان، شفافیت و اقدام عملی‌ از اهداف مهم است/ بهسازی سلف‌سرویس‌های دانشگاه

ایسنا/خوزستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بهسازی و بازسازی سلف‌سرویس «مرکزی» دانشگاه با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان و سلف‌سرویس «خلیج فارس» با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون تومان‌ انجام شده است.

دکتر کاوه خزائیل در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: نوسازی و بهسازی سلف‌سرویس‌های دانشگاه از تابستان امسال آغاز شد و با توجه به اینکه سلف‌سرویس «مرکزی» نیاز به تعمیرات اساسی داشت، بهسازی آن در قالب قرارداد با پیمانکار در حال اجرا است و تا هفته جاری آماده استفاده خواهد شد؛ این سالن غذاخوری ظرفیت ارایه بیش از ۴ هزار وعده غذا در روز را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ارایه روزانه دو هزار و ۵۰۰ وعده غذا در سالن «خلیج فارس» افزود: با توجه به اینکه از دوره همه‌گیری بیماری کرونا پخت غذا در این سالن متوقف شده بود، برای سال تحصیلی جدید نیاز به آماده‌سازی داشت که با هماهنگی‌های انجام شده بخش پخت غذا در این مجموعه راه‌اندازی شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: تاکنون بهسازی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، آبسردکن و تعویض همه رومیزی‌ها در این سالن انجام شده است و با توجه به اینکه شمار زیادی از دانشجویان هنوز در دانشگاه حضور ندارند، در حال حاضر روزانه کمتر از دو هزار وعده غذا در این سالن تهیه و توزیع می‌شود.

خزائیل با اشاره به افزایش نظارت بر کیفیت موادغذایی، افزود: اقداماتی برای نظارت بیشتر بر میزان غذا، کیفیت و تنوع‌بخشی به فهرست غذایی انجام شده که از جمله آن می‌توان به حذف توزیع وعده‌های غذایی در ظروف فوم و جایگزینی با ظروف آلومینیومی یک بار مصرف، بسته‌بندی برخی اقلام خوراکی و... اشاره کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاهی گفت: گوش سپردن به سخن دانشجویان، شفافیت و اقدام عملی‌ از اهداف مهم معاونت دانشجویی برای خدمت‌رسانی به دانشجویان است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه پایش و نظارت دانشجویی به نام «پند» موافقت شد و این سامانه، امکان نظارت مستقیم دانشجویان بر سراهای دانشجویی، سلف‌سرویس، اداره رفاه و... را فراهم می‌کند و پل ارتباطی مستقیم میان دانشجو و مدیران حوزه دانشجویی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha