• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۴ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1404080704172
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

معیار اصلی سنجش عملکرد مدیران، رضایت مردمی است

معیار اصلی سنجش عملکرد مدیران، رضایت مردمی است
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره نوری با بیان اینکه معیار اصلی سنجش عملکرد مدیران، رضایت مردمی است، افزود: به دور از همه سلایق، ملاک ارزیابی مدیران در شهرستان، رضایت‌مندی مردم از عملکرد آن‌هاست و تلاش ما باید معطوف به جلب رضایت مردم باشد.

مجتبی نوری چهارشنبه ۷ آبان در جلسه شورای اداری خرم‌دره، بر لزوم حضور فعال مدیران در میان مردم و انجام امور به‌صورت میدانی برای جلب رضایت مردم تأکید کرد و گفت: مدیران در شهرستان باید بسیاری از کارها را در میدان انجام دهند و هیچ اداره‌ای حق ندارد خود را ارباب مردم بداند؛ چراکه مردم آقا و ارباب همه ما هستند.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در سراسر کشور، تصریح کرد: همه مسئولان باید در میان مردم و کنار آن‌ها باشند، چراکه بسیاری از مشکلات با محبت و تعامل صادقانه با مردم حل خواهد شد.

او در ادامه ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی برای جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها، گفت: مدیران شهرستان باید به اصل روان‌سازی اندیشه با واقعیت‌های صحنه توجه کنند و روند اجرای امور را تسهیل کنند.

فرماندار خرم‌دره تأکید کرد: در خدمت به مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ همه ما خادمان مردم هستیم و باید برای خدمت صادقانه به آنان از یکدیگر سبقت بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha