• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۴ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1404081308165
  • منبع : سازمان تعزیرات حکومتی

فعال‌سازی کد دستوری برای پیگیری شکایات در سازمان تعزیرات

فعال‌سازی کد دستوری برای پیگیری شکایات در سازمان تعزیرات

کد دستوری جدید USSD به منظور تسهیل در روند پیگیری شکایات و پرونده‌های مردمی در سازمان تعزیرات حکومتی راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی قاسمی مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی در این باره گفت: کد دستوری #0135*4* در این سازمان فعال شده و شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری این شماره،پیگیر پرونده وشکایات خود شوند.

قاسمی افزود: با شماره گیری این کد دستوری کاربران با انتخاب عدد 1 برای پیگیری شکایت و انتخاب عدد 2 برای پیگیری پرونده میتوانند خدمات را دریافت کنند.

وی گفت: این اقدام در راستای ارتقاء دسترسی عمومی، افزایش شفافیت و تسریع فرآیند پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی صورت گرفته است.

قاسمی همچنین اضافه کرد: به منظور پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و حفظ امنیت ارتباطات، پیامک‌های رسمی سازمان تعزیرات حکومتی صرفاً از طریق شماره پیامک 404004040135 و با عنوان tazirat135 ارسال خواهد شد.

سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر لزوم استفاده از بسترهای امن و رسمی، از شهروندان خواست در صورت نیاز به پیگیری شکایات یا پرونده‌ها، صرفاً از این کد دستوری و پیامک‌های معتبر استفاده کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha