• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۸۴ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8404-12135
  • خبرنگار : 71132

دبير تشكيلات تحكيم(علامه): نشست شوراي عمومي اين هفته برگزار نمي‌شود برگزاري نشست در دانشگاه حق مسلم تحكيم است

«عبدالله مومني» با بيان اينكه «اولويت اول ما براي برگزاري نشست در مكاني دانشگاهي است»، گفت: تلاش خود را براي برگزاري نشست مي‌كنيم و در اين راستا رايزني‌ها و گفت‌وگوهايي با مسوولان انجام داديم كه اميدواريم نتيجه‌ي آن به برگزاري نشست در دانشگاه بيانجامد.

مسوول تشكيلات دفتر تحكيم وحدت(طيف علامه) در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: از دولت خاتمي و وزارت علوم انتظار داريم در مراحل پاياني رياست دولت حق تحكيم وحدت را درباره‌ي برگزاري نشست در دانشگاه به رسميت بشناسند و نسبت به موانع و چالش‌هايي كه در اين مسير به وجود مي‌آيد بي‌اعتنا باشند لذ اميدواريم شاهد حب نيتي در پايان دولت خاتمي باشيم.

مومني همچنين افزود: آنچه مشروعيت‌دهنده و نشانگر پايگاه دانشجويي دفتر تحكيم وحدت است، ميزان اقبال انجمن‌هاي اسلامي عضو اتحاديه به نشست‌هاست و نه برگزاري نشست در محيط دانشگاهي يا غيردانشگاهي. وليكن برگزاري نشست در دانشگاه حق بديهي و مسلم اين تشكل دانشجويي است چراكه در مقابل ديگر تشكل‌هاي دانشجويي از پايگاه دانشجويي بيشتري برخوردار است، ولي تحكيم به دليل مشي انتقادي و شيوه‌هاي مستقل مورد بي‌مهري بخشي از اركان حكومت قرار گرفته است كه نتيجه‌ي آن عدم برخورداري از حق برگزاري نشست در دانشگاه است.

مومني درباره‌ي ضرورت همگرايي اعضاي تحكيم تصريح كرد: دانشجويان بيش از هر تشكيلاتي نيازمند همگرايي، انسجام و اتحاد در بين خود هستند و قطعا اعضاي شوراي مركزي تحكيم وحدت و انجمن‌هاي اسلامي از طريق مشاركت و سهيم شدن در روند تصميم‌گيري‌ها و مناسبات فكري سياسي تحكيم در راستاي همگرايي قدم برمي‌دارند و اين روالي است كه هميشه بر آن تاكيد شده است كه پيوندهاي تشكيلاتي اعضاء مورد تاكيد قرار گيرند.

وي در پايان گفت: با توجه به زمان محدود تا پايان هفته احتمالا نشست در اين هفته برگزار نخواهد شد و در اولين فرصت پس از اعلام نتيجه‌ي مذاكرات، طي روزهاي آتي زمان و مكان دقيق اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha