• سه‌شنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 92030703919
  • منبع : نمایندگی سمنان

امضای تفاهم نامه همکاری بین ISC و دانشگاه سمنان

تفاهم نامه همکاری بین پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و دانشگاه سمنان به منظور همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و دانشگاه سمنان به منظور همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، جعفر مهراد، رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با اعلام این مطلب افزود: این تفاهم نامه به منظور ارتقای مشارکت در نهضت تولید علم، افزایش تولیدات علمی در محتوای آموزشی و ترویج علوم مورد نیاز آموزش و پژوهش مبتنی بر نیازهای ملی و کاربردی کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکزعلمی، پژوهش داخلی، منطقه یی و بین المللی منعقد شده است.

وی انجام همکاری های مشترک علمی، پژوهشی، فناوری و اجرایی در حوزه های پژوهشی، نگاشت علم، برنامه های نرم افزاری، برگزاری کارگاه های آموزشی و تحقیقاتی را از موضوع های تفاهم نامه برشمرد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از امکانات مرکز منطقه یی علوم و فناوری شیراز و ISC به عنوان درگاه ورود به کشورهای اسلامی به منظور عقد تفاهم نامه ها و قراردادهای آموزشی و تحقیقاتی فراهم می‌شود.

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام همچنین گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، دانشگاه سمنان قادر خواهد بود سمینارهای خود را در دیگر کشورهای جهان اسلام برگزار کند و این به معنای ترویج و اشاعه علم و نشاندهنده توانایی های علمی دانشگاه سمنان است.

مهراد افزود: تحلیل استنادی انتشارات علمی و پژوهشی دانشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه انتشار مجلات و نگارش مقاله های علمی و اتوماسیون برای گروهای هدف در استان، همکاری و انجام فعالیتهای پژوهشی در قالب طرحهای تحقیقاتی مشترک، چاپ و انتشار نشریات معتبر علمی پژوهشی و علمی ترویجی دانشگاه و درونداد و پردازش این مجلات درISC و ایران ژورنال از دیگر زمینه های همکاری است.

وی با بیان اینکه نشریات 57 کشور تحت پوشش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هستند، خاطر نشان کرد: یکی از مزیت های انعقاد این تفاهم نامه این است که از این لحظه نشریات 57 کشور عضو در اختیار دانشگاه سمنان قرار دارند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha