• یکشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94013012392
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

آرامی: برای اداره کشور با توافق یا بی‌توافق آماده باشیم

آرامی: برای اداره کشور با توافق یا بی‌توافق آماده باشیم

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای اداره کشور با توافق و یا بی‌توافق مذاکرات هسته‌ای آماده باشیم، مذاکرات باید در چهارچوب عزتمدانه نظام باشد، بتوانیم تحریم‌ها را برطرف کنیم یا نه، باید این مسیر را مقتدرانه ادامه دهیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای اداره کشور با توافق و یا بی‌توافق مذاکرات هسته‌ای آماده باشیم، مذاکرات باید در چهارچوب عزتمدانه نظام باشد، بتوانیم تحریم‌ها را برطرف کنیم یا نه، باید این مسیر را مقتدرانه ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، منصور آرامی در جمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه هرمزگان، به برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد برای نگارش متن نهایی مذاکرات لوزان نمایندگان مجلس پیشنهادهای خود را در جلسات بعدی به تیم مذاکره کننده ارائه مطرح کنند.

وی با اشاره به برخی مسائل مهم در ادامه کار اظهار کرد: موضوع پذیرش پروتکل الحاقی یکی از این مواردی است که مشروط به تصویب مجلس شورای اسلامی است، همین‌طور لغو تحریم‌ها که در بیانیه منوط به نظر آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای شده است.

وی توافق ایران با دیگر کشورها را اتفاق بزرگی برای کشورمان عنوان و خاطرنشان کرد: هرچه در این خصوص اظهار نظر یا نقد شود در نهایت به نفع ملت ایران است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتقاد و اعتماد داریم اما به آن سوی میز اعتماد نداریم با رعایت خطوط قرمز نظام باید کار را ادامه دهیم؛ زیرا در هر صورت برای ما نتیجه مثبت است حتی اگر به توافق نرسیم.

وی خاطرنشان کرد: این مذاکرات اعتماد به نفس عمومی کشور را بالا برده، حتی اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد بازهم برد با ماست.

وی با بیان این‌که «هم اینک ایران در مسیر اقتصادی درستی قرار گرفته است»، تصریح کرد: این اقتصاد بدون وابستگی به منابع نفتی کشور و بدون تحمیل ریاضت اقتصادی است، بلکه بر اساس تکیه بر تولیدات داخلی و بدون واردات کالاهای سرمایه‌ای از کشورهای خارجی نیازهای جامعه را برطرف می‌کند.

آرامی اخلاق‌محوری را در ساز و کارهای اقتصادی کشور مهم دانست و اظهار کرد: کار اقتصادی بر اساس منفعت است، اما نه منفعت عده‌ای خاص، بلکه باید منفعت ملی در نظر گرفته شود، برخی صرفا به دنبال منافع خود هستند و در این زمینه مرتب به دنبال تغییر برنامه‌ها و قوانین مختلف هستند در حالی‌که با اجتناب از فساد مالی و تکیه بر درآمدهای کلان داخلی می‌توانیم در مسیر منافع ملی کشور گام برداریم.

وی بیشتر مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از ضعف مدیریتی در کشور عنوان کرد و افزود: بیشتر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریتی است تا تحریم‌ها، چاره کار در این است که تولیدات داخلی را فعال کنیم و مدیریت جهادی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha