• شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94081608906
  • منبع : فضای مجازی

دکتر داروخانه، راز پزشک قلابی را فاش کرد

مردی که با جعل اسناد و مدارک پزشکی اقدام به طبابت در یک درمانگاه در تهرانپارس کرده بود، با هوشیاری مسئولان داروخانه در پی بردن به شماره نظام پزشکی جعلی، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

مردی که با جعل اسناد و مدارک پزشکی اقدام به طبابت در یک درمانگاه در تهرانپارس کرده بود، با هوشیاری مسئولان داروخانه در پی بردن به شماره نظام پزشکی جعلی، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: ساعت 19:30 نهم آبان‌ماه حضور یک مورد پزشک قلابی در درمانگاهی در منطقه تهرانپارس به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران شخصی به هویت خانم «سمیه» سوپروایزر وقت درمانگاه گفت: از طریق آگهی استخدام در خصوص همکاری پزشک عمومی در درمانگاه اعلام نیاز کرده‌ایم. شخصی به هویت دکتر «م.ف» با ارائه مدارک پزشکی به درمانگاه مراجعه و مشغول به کار شده و اقدام به طبابت مراجعه‌کنندگان و بیماران می‌کرد اما وقتی یک برگ نسخه تجویز شده از جانب دکتر مذکور به داروخانه ارسال شد، مسئولان داروخانه متوجه می‌شوند شماره نظام پزشکی که وی استفاده می‌کند مربوط به پزشک دیگری است.

در ادامه متهم مذکور توسط عوامل دستگیر و به کلانتری منتقل و مورد بازجویی فنی قرار گرفت. متهم ابتدا در اظهارات خود بیان داشت که پزشک عمومی بوده و در تهیه مُهر وی اشکالی پیش آمده است که در اسرع وقت برطرف می‌گردد که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به دادسرای ناحیه 4 رسالت ارسال شد و براساس دستور تحت نظر قرار گرفت.

متهم در ادامه تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت و گفت: اینجانب «م.م» 39 ساله در تهران، بلامکان، دارای مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر و نرم‌افزار هستم که قبول دارم اقدام به جعل کرده‌ام.

سرهنگ علی‌احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت گفت: براساس دستور مقام قضایی متهم به اتهام جعل اسناد شامل مدارک دکتری و اشتغال به طبابت بدون پروانه رسمی و افتتاح حساب نزد بانک ملی با قرار بازداشت تحت‌الحفظ روانه زندان و پرونده فوق در اجرای دستور به اداره 13 آگاهی مرکز ارسال شدد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۶ ۰۹:۳۷

اي بابا اون آقا رو که يادتونه ديپلم هم نداشت اومده بود شده بود وزير کشور. اين بدبخت که باز ليسانس داشته و يه پزشک عمومي کرده بوده خودشو.

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۶ ۱۲:۵۲

جعل عنوان به شکل ديگه اي هم وجود داره وقتي يک پزشک عمومي خودشو متخصص جلوه ميده و هر نوع کار زيبايي رو انجام ميده. پس چرا اين موارد گفته نميشه.