تاپ سه رسانه دیگر

  • خداحافظ رئیس

    خداحافظ رئیس

    از حدود ساعت ۳ بعدازظهر دیروز که خبر ناگوار از شمال غرب کشور مخابره شد، عقربه‌های ساعت برای ایرانی‌ها کندتر چرخید. روستای اوزی شد مرکز خبری دنیا، سی‌ان‌ان و رویترز هدلاین‌شان را به وقت ورزقان تنظیم کرده بودند. خبر تلخ و تکان‌دهنده و شوک‌آور بود؛ سیدابراهیم رئیسی و همراهانش... بقیه‌اش را می‌دانید.

  • ۲۸ سفر خارجی آیت الله رئیسی در ۳۴ ماه؛ از روسیه تا جمهوری آذربایجان

    ۲۸ سفر خارجی آیت الله رئیسی در ۳۴ ماه؛ از روسیه تا جمهوری آذربایجان

    «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری فقید ایران در ۳۴ ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم ۲۸ سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

  • تله‌ای به نام زنانه‌شدن اعتیاد در ایران

    تله‌ای به نام زنانه‌شدن اعتیاد در ایران

    بلای خانمان‌سوز اعتیاد اگرچه موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که به‌عنوان یکی از معضلات بزرگ اجتماعی، گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده، اما این روزها با ظهور اشکال مختلف موادمخدر، این معضل رنگ دیگری به خود گرفته است.

  • دستم را حوالی خرمشهر جا گذاشتم!

    دستم را حوالی خرمشهر جا گذاشتم!

    «شهید ماشاءالله راحمی» باعث شد که به جبهه بروم. ایشان در زمان شاه از دانشجویان انقلابی بود. زمانی که حضرت‌امام به ایران آمدند، ماشاءالله در کمیته استقبال از امام بود. او از ما سنش بیشتر بود. بچه محل بودیم و زمانی که به جبهه رفت، از آنجا برای من نامه می‌نوشت تا برای همکلاسی‌هایم در مدرسه بخوانم

  • محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

    محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

    محمود پاک نیت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان گفت: از مسئولانی که پس از این حادثه ناگوار و در غیاب رئیس‌جمهور مسئولیتشان سنگین‌تر خواهد شد، قدردانی می‌کنم.

  • رئیسی به روایت رئیسی + تصاویر

    رئیسی به روایت رئیسی + تصاویر

    حجت‌الاسلام‌والمسلیمن سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی در سانحه هوایی در ورزقان تبریز به شهادت رسید. حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار اذربایجان غربی، سردار سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت از رئیس‌جمهور، یک پاسدار از سپاه انصارالمهدی و اعضای کادر پرواز در این سانحه به شهادت رسیدند.

  • طناب‌کشی در کابینه کودک‌کش‌ها

    طناب‌کشی در کابینه کودک‌کش‌ها

    بحران در کابینه رژیم اشغالگر قدس به نقطه اوج خود رسیده است. برخی تحلیلگران می‌گویند منازعات جاری در تل‌آویو، مقدمه‌ای برای فروپاشی کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی بوده و در انتخابات مجدد نیز کابینه کنونی قطعا در مسند قدرت حضور نخواهد داشت.

  • تصویری از کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهور

    تصویری از کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهور

    تصویری از کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهور منتشر شد.

  • در آغوش امام رضا(ع)

    در آغوش امام رضا(ع)

    آیت‌الله رئیسی یکشنبه شب همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) به مقام والای شهادت نائل شد.

  • آیت‌الله رئیسی؛ خادم‌الرضا و شهیدِ خدمت

    آیت‌الله رئیسی؛ خادم‌الرضا و شهیدِ خدمت

    «خادم الرضا» و «سید محرومان»، تنها دو عنوان برای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که با پسوند «مردمی» وارد میدان خدمت شد و سرانجام نیز در شب میلاد امام رئوف، علی ابن موسی الرضا (ع) و در راه خدمت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • عادت مخصوص «حاج قاسم» در عملیات‌های دفاع مقدس

    عادت مخصوص «حاج قاسم» در عملیات‌های دفاع مقدس

    حجت‌الاسلام‌ غلامحسین بشردوست از روزهای فتح خرمشهر می‌گوید: رو به روی سه‌راهی جفیر، قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله را در جلوی امامزاده عباس دیدم. از خوشحالی خندیدیم و همدیگر را در آغوش گرفتیم.

  • تصمیم در باریکه راه مـرگ و زنــدگی

    تصمیم در باریکه راه مـرگ و زنــدگی

    علیرغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته توسط این انجمن، وزارت بهداشت و واحدهای اهدای عضو، متأسفانه خیلی از هموطنان با مفهوم مرگ مغزی آشنا نیستند و بعد از اینکه یک نفر از اعضای خانواده دچار مرگ مغزی می‌شود، به دلیل نبود آگاهی از اینکه مرگ مغزی مساوی مرگ است، نمی‌توانند بموقع در مورد اهدای اعضای عزیزشان تصمیم‌گیری کنند و این فرصت طلایی متأسفانه از دست می‌رود به طوری که سالانه ۲ هزار نفر از کسانی که مرگ مغزی شده‌اند با اعضای سالم به خاک سپرده می‌شوند.

  • قابی از زندگی خانواده ۹ نفره نرجس و نورالله

    قابی از زندگی خانواده ۹ نفره نرجس و نورالله

    در روزگاری که شاید خانواده‌ها و زوج‌های جوان کمتر به فکر فرزندآوری هستند، پای صحبت‌های زوج جوانی نشستیم که خانواده‌ای متفاوت از هم‌نسل‌های خود دارند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت، سعی کرده‌اند سهم چشمگیری در این راستا داشته باشند و قدمی برای آن بردارند.

  • چرا برخی پزشکان با کارتخوان قهرند؟

    چرا برخی پزشکان با کارتخوان قهرند؟

    برخی از پزشکان معتقد هستند موضوع تعرفه گذاری نامناسب باعث شده است تا از کارتخوان استفاده نشود و از سوی دیگر برخی میزان مالیات دریافت شده از پزشکان را عامل این اختلاف نظر می دانند،  از سوی دیگر هستند پزشکانی که برای فرار مالیاتی از ارائه کارتخوان به مراجعه کنندگان طفره رفته و با اعلام اینکه «کارتخوان نداریم» یا «کارتخوان خراب است» مردم را وادار به پرداخت پول نقد و یا کارت به کارت می کنند.

  • کدام مجلس در رأس امور است؟

    کدام مجلس در رأس امور است؟

    در آستانه شروع بکار دوره جدید مجلس و فصل جدیدی از قانونگذاری و نظارت در خانه ملت، نمایندگان منتخب ملت در بوته آزمون قرار دارند تا با احصاء اولویت‌ها و نیازهای اصلی و اساسی کشور و الهام‌گیری از اسناد بالادستی نظام، در مسیر حل مشکلات مردم و تعالی این مرز و بوم گام بردارند.

  • از مال دنیا یک تیشه و ماله دارم آن را به جهاد سازندگی بدهید

    از مال دنیا یک تیشه و ماله دارم آن را به جهاد سازندگی بدهید

    دفترچه را گرفتم و سؤال‌های دفترچه را می‌خواندم و پاسخ‌های او را می‌نوشتم.  به صفحه ۱۱ وصیت‌نامه که رسیدیم بالای صفحه نوشته شده بود و مطالبات من به این شرح است. به اینجا که رسیدیم، نبی‌الله دفترچه را از من گرفت و گفت: «این قسمت را خودم می‌خواهم بنویسم» هنوز املای بعضی از کلمات را به درستی نمی‌دانست؛ لذا از من می‌پرسید و من برایش روی کاغذ دیگری نوشته و او از روی نوشته من می‌نوشت. نبی‌الله اینگونه نوشت: «طلبکاری‌هایم را بخشیدم. از مال دنیا یک تیشه و ماله دارم، آن را هم به جهاد سازندگی بدهید.» 

  • فرمانده‌ای که با جنگنده به ملاقات امام(ره) رفت

    فرمانده‌ای که با جنگنده به ملاقات امام(ره) رفت

    من به خاطر اینکه خیلی سریع باید تصمیم می‌گرفتیم سوار یک هواپیمای جنگی شدم و خودم را به احمد آقا رساندم و مشکلمان را توضیح دادم سیاست ما این بود که نمی‌خواستیم امام را خیلی خسته کنیم.

  • سد قیزقلعه‌سی، کلید شکوفایی اقتصادی شمال غرب کشور

    سد قیزقلعه‌سی، کلید شکوفایی اقتصادی شمال غرب کشور

    میرقاسم مؤمنی، کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه ایران و جمهوری آذربایجان از افتتاح سد خاکی- آبی قیز قلعه سی به عنوان پروژه عمرانی مشترک سود می‌برند، گفت: این پروژه ازجمله بزرگترین پروژه‌های آبی مرزی شمال غرب کشور به شمار می‌رود که زمینه ساز رونق و رشد کشاورزی و توسعه توریسم در منطقه می‌شود.

  • وقت خدمت،خبر شهادت پسرم رسید

    وقت خدمت،خبر شهادت پسرم رسید

    رو به حضرت کرده و از آقا عذر می‌طلبد که بدون تکمیل زیارت و خدمت  مجبور به بازگشت است؛ از حضرت می‌خواهد کارها را درست کند تا بتواند زودتر به منزل برگشته و خودش آهسته آهسته خبر شهادت فرزند را به مادرش بدهد.  

  • روستای یک‌نفره

    قصه پیرمرد ۱۰۲ ساله‌ای که تنها ساکن دائمی‌ کوچک‌ترین روستای ایران است

    روستای یک‌نفره

    یک روستاست و یک حاج حسین. زندگی برای این پیرمرد در نیوئیه معنا پیدا می‌کند؛ به غیراز او و دخترش هیچ‌کسی در این روستا زندگی نمی‌کند.