به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمهکوثر، کارشناسان اداره امور مشتریان و رسیدگی به شکایات این شرکت از ابتدای دیماه سالجاری علاوه بر روزهای کاری در تعطیلات نیز پاسخگوی تمامی زیاندیدگان از سراسر کشور هستند.
احمدرضا عصاری از حضور ارزیابان خسارت در اسرع وقت در محل حادثه خبر داد و گفت: پس از تشکیل پرونده و ارزیابی حادثه، با تمهیداتی که مدیریت بیمههای اتومبیل شرکت اندیشیده است، میزان خسارت برآورده شده در کوتاهترین زمان به زیاندیدگان پرداخت میشود.
انتهای پیام
نظرات