به گزارش سرویس بازار ایسنا، ابراهیم محمودزاده، مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی نیروهایمسلح بیمه کوثر، در همایش تجلیل از نمایندگان برگزیده سال۹۶ این شرکت ضمن بیان این مطلب، بیانکرد: با تعامل، هوشمندی، برقراری ارتباط موثر، خلاقیت، نواوری، شبکهسازی و بهرهمندی از شبکه اطلاعات و در نهایت کار جمعی رقابتپذیری و رضایتمندی جامعه هدف و آحاد جامعه تحقق مییابد.
محمودزاده افزایش سهم حداکثری در بازار منطقهای و بینالمللی و نیز سوداوری را عامل پیشرفت شرکت دانست و گفت: با فعالیت در کشورهای همسایه، سرمایهگذاری در بازارهای سودده ازجمله صنعت پتروشیمی و همچنین افزایش تعامل شبکه فروش با عموم جامعه، آورده و ارزشافزوده شرکت بیمهکوثر افزایش مییابد.
وی افزود: سرمایهگذاری در حوزههای معتبر عامل اعتبار و پایداری بیمهکوثر است.
انتهای پیام
نظرات