• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96121608904
  • خبرنگار : 30054

در شرکت بیمه‌کوثر صورت می‌گیرد

رضایت‌مندی ذی‌نفعان با رقابت‌پذیری 

رضایت‌مندی ذی‌نفعان با رقابت‌پذیری 

شرکت بیمه‌کوثر با ایجاد بسترهای رقابت‌پذیری می‌تواند علاوه‌ بر سودآوری در راستای رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان گام بردارد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ابراهیم محمودزاده، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح بیمه کوثر، در همایش تجلیل از نمایندگان برگزیده سال۹۶ این شرکت ضمن بیان این مطلب، بیان‌کرد: با تعامل، هوشمندی، برقراری ارتباط موثر، خلاقیت، نواوری، شبکه‌سازی و بهره‌مندی از شبکه اطلاعات و در نهایت کار جمعی رقابت‌پذیری و رضایت‌مندی جامعه‌ هدف و آحاد جامعه تحقق می‌یابد.

محمودزاده افزایش سهم حداکثری در بازار منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز سوداوری را عامل پیشرفت شرکت دانست و گفت: با فعالیت در کشورهای همسایه، سرمایه‌گذاری در بازارهای سودده ازجمله صنعت پتروشیمی و همچنین افزایش تعامل شبکه فروش با عموم جامعه، آورده و ارزش‌افزوده شرکت بیمه‌کوثر افزایش می‌یابد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های معتبر عامل اعتبار و پایداری بیمه‌کوثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha