به گزارش سرویس بازار ایسنا، ابراهیم کاردگر نایبرییس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در چهارمین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمههای جامع عمر و پسانداز بیمه آسیا با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان، آینده صنعت بیمه را از آن بیمههای زندگی عنوان کرد و افزود: با توسعه بیمههای زندگی، بیمههای غیرزندگی نیز توسعه مییابند.
مدیرعامل بیمه آسیا یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخلی را، بیمههای زندگی نام برد و اظهارداشت: درآمد سرانه، یکی از متغیرهای تأثیرگذار در بیمههای زندگی است که تاثیر مستقیمی در فروش آن دارد.
نایبرییس هیأتمدیره بیمه آسیا ایجاد ارزش افزوده در چرخه اقتصاد را از ویژگیهای کشورهای توسعه یافته نام برد و افزود: نقدینگیهای حاصل از فروش بیمههای زندگی یکی از ابزارهای کنترل تورم در اقتصاد کشور است.
کاردگر، با تأکید بر توسعه بیمههای زندگی با بهکارگیری دانش فناوری اطلاعات اظهار داشت: امروزه فناوری اطلاعات باید در خدمت توسعه بیمههای زندگی باشد و مشتری و شریک تجاری باید در بستر اینترنت هوشمندسازی شود.
مدیرعامل بیمه آسیا بر رعایت آییننامهها و قوانین صنعت بیمه تاکید کرد و قانونمداری در صنعت بیمه را الزامی دانست.
سخنرانی مهدی شریفی، معاون فنی مدیرعامل بیمه آسیا در بیمههای اشخاص و مسئولیت، احمد سربخشیان، مدیر بیمههای عمر و پسانداز، تقدیر از نمایندگان برگزیده و بیمهگذاران منتخب جشنواره فروش بیمههای جامع عمر و پسانداز، گفتوگوی آزاد با حضور نمایندگان برتر بیمههای زندگی و ارائه مقالاتی درخصوص بیمههای عمر و پسانداز از دیگر بخشهای چهارمین گردهمایی سالانه راهکاری توسعه فروش بیمههای جامع عمر و پسانداز بیمه آسیا بود.
انتهای پیام
نظرات