به گزارش سرویس بازار ایسنا، کتب و مقالات متعدد در مورد اصول موفقیت کسب و کار در ایران منتشر شده که اغلب این کتابها حاوی تجارب کارآفرینان صاحب کسب وکارهای بزرگ و مدیران برندهای صاحبنام هستند. در این میان انبوه این کتب، جای خالی تجارب موفقیت صاحبان کسب و کارهای کوچک و کمبازدهی که امکان رشد و پیشرفت مالی در آنها به ظاهر بسیار محدود است در میان کتب منتشره در بازار نشر به خوبی احساس میشود.
انتشارات بهار سبز برای رفع این کمبود، کتابی تحت عنوان داستان یک روزنامهرسان روانه بازار نشر کرده است. در این کتاب تجارب دستهبندی شده در قالب یازده اصل موفقیت یک نوجوان در یک کسب و کار کوچک مثل روزنامهرسانی با روایتی داستانی و جذاب به خوانندگان ارائه میشود.
در مقدمه این کتاب میخوانیم: « قهرمان داستان ما، با انتخاب شغل روزنامهرسانی، یکی از مشاغل با کمترین محوریت رشد را انتخاب کرده و از طریق آن پول پارو میکند. او با تمرکز روی یازده بخش کلیدی کسب وکار که شامل شناخت فرصت، بهرهبرداری از نبوغ، فائق آمدن بر موانع، خدمات مشتریان، ایجاد طرفداران دو آتشه و در هم کوفتن مشکلات با پشتکار میباشد، به موفقیت دست مییابد.»
در بخش انتهایی این کتاب نیز اساتید کسب و کار و چهرههای موفق و مطرح کارآفرینی نظیر ژنرال دیوید پترائوس، جان لینکنر، هایدی گاردنر، آنتونی آمین، درک لیدو، دیوید پری و ... توصیههای کاربردی خود را در قالب پرسش و پاسخ به مشتاقان کارآفرینی ارائه کردهاند.
کتاب «داستان یک روزنامهرسان یازده اصل موفقیت» اثر «دیل پاتل» و با ترجمه «مریم علیزاده » توسط «انتشارات بهارسبز» ناشر کتابهای روانشناسی، مدیریت، کارآفرینی، بازاریابی و فروش با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه، نوبت اول بهار ۱۳۹۷، در ۲۰۹ صفحه به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان به بازار نشر عرضه شده است.
انتهای پیام
نظرات