• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 97061105211
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

حذف مراحل زاید اداری توسط برخی دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی

حذف مراحل زاید اداری توسط برخی دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که برخی دستگاه‌های استان برای ارایه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان پنج مرحله زاید در سیستم اداری خود را حذف کرده‌اند، گفت: جلب رضایت مردم موجب استحکام نظام و رضایت‌مندی شهدا و توشه آخرت مسئولان می‌شود.

به گزارش ایسنا، «مجید خدابخش» در آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر حذف فرآیندهای زاید اداری برای جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان، اظهار کرد: بسیاری از ضوابط و دستورالعمل‌ها مربوط به دهه‌های گذشته بوده و امروز کارآیی خود را از دست داده‌اند.
 
وی بر لزوم کاهش فرآیندها و حرکت به سوی شفافیت و تکامل سامانه‌های اداری تأکید و خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید آموزش‌های لازم برای کار با سامانه‌ها و شبکه‌های الکترونیک را برای خدمت‌رسانی بهتر به مراجعه‌کنندگان فرا بگیرند.
 
وی با ارایه مثال‌های مختلف از اشکالات برخی سامانه‌های اداری که به بدبینی مردم و مراجعان منجر شده است، یادآوری کرد: رویه‌های غلط این سامانه‌ها باید اصلاح شود و ارایه خدمات به مردم بر اساس خوش‌بینی و اعتماد باشد.
 
خدابخش با بیان این‌که سامانه‌ها برای سلامت و شفافیت سیستم اداری طراحی شده است، ادامه داد: باید در سامانه‌ها به نکات ریز و ظریف نیز توجه کرد و امکان اصلاح به نفع مراجعه‌کننده فراهم شود.
 
وی با اشاره به رشد سامانه‌ها و فناوری‌های پیشرفته و بهره‌گیری مردم از این فناوری‌ها در امور کاری و زندگی خود، افزود: با تسهیل برخی امور در سایه این فناوری‌ها و سامانه‌ها، حیات برخی سازمان‌ها در خطر بوده و در آینده این سازمان‌ها به همراه برخی شغل‌ها در جامعه حذف خواهد شد.
 
در این آئین، مدیران و دستگاه‌های منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.
 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha