به گزارش ایسنا و بنابر اعلام ایدهآل گستر، اگر شما هم برای محصولات برند پاناسونیک خود به دنبال تعمیرگاه مجاز هستید، بهتر است از نمایندگیهای مجاز تعمیرات پاناسونیک استفاده کنید تا دستگاهتان دچار آسیبهای جدیتر نشود.
مجموعه ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران، بخش تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک را در قسمتهای مختلفی راهاندازی کرده است. هر محصول در تعمیرگاه مجزا با استفاده از پیشرفتهترین دستگاهها، مجربترین نفرات فنی و با استفاده از قطعات اورجینال و آکبند با مناسبترین هزینه تعمیر خواهد شد.
شرکت ایده آل گستر به عنوان یکی از نام آشناترین شرکتها در حوزه فروش و تعمیر محصولات پاناسونیک با گارانتی معتبر در ایران، با توجه به گارانتیهای نا معتبر و متفرقه موجود در بازار ایران، بر آن شد تا خلأ موجود را با ایجاد یک گارانتی معتبر و درخور نام پاناسونیک پر کند.
شما میتوانید به راحتی و تنها با تماس با بخش تعمیرات شرکت ایده آل گستر، از مشکل و ایراد دستگاه خود مطلع شوید و حتی هزینه احتمالی را بر آورد کنید. همچنین کارشناسان میتوانند با مشاوره مناسب به شما این اطمینان را بدهند که تعمیر دستگاه شما به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است یا خیر. علاوه بر این در صورت هزینههای بالاتر تعمیر دستگاه، مسئولین واحد تعمیرات با شما تماس گرفته و اعلام هزینه میکنند تا در صورت تمایل شما دستگاه را تعمیر کنند.
زمانی که با واحد تعمیرات تماس میگیرید، کارشناسان این بخش شما را راهنمایی خواهند کرد و کنترلهایی را که قبل از اجرای تعمیرات باید انجام دهید را به شما یادآور خواهند شد. اگر با مشاورهها و راهنماییهای صورت گرفته، مشکل دستگاه شما برطرف نشود باید دستگاه را به صورت حضوری یا از طریق پیک به شرکت تحویل دهید. چنانچه مشکل دستگاه شما جزئی باشد، کارشناسان فنی مجموعه، مشکل را همان لحظه بر طرف کرده و دستگاه را در نهایت سلامت به شما تحویل میدهند.
روال تعمیرات بدینگونه است که دستگاه شما توسط مسئولین تحویل گرفته شده و رسیدی با درج شماره سریال محصول مربوطه به فرد تحویل داده میشود. بعد از تحویل گرفتن، دستگاه به تعمیرگاه تخصصی مربوطه ارجاع داده میشود تا به سرعت عیبیابی شود. پس از مشخص شدن ایراد، متخصصان و کارشناسان، مشغول به رفع ایراد میشوند و در طول تعمیر اگر دستگاه به قطعه احتیاج پیدا کند، از قطعات نو و اورجینال پاناسونیک استفاده میکنند تا دستگاه دچار مشکلات بعدی نشود.
شما میتوانید در ساعات اداری با تماس گرفتن با بخش تعمیرات، از وضعیت دستگاه خود در مراحل تعمیر آگاه شوید. همچنین اگر تلفن نیز در دسترس شما نیست میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت ایده آل گستر پیگیر وضعیت دستگاه خود شوید.
فاصله زمانی بین دریافت دستگاه از مشتری تا تحویل دوباره آن، حدود ۴۸ ساعت است که با مشتری تماس گرفته میشود تا جهت تحویل دستگاه با صلاحدید مشتری، از طریق پیک یا مراجعه حضوری اقدام گردد. قبل از سپردن محصول به مشتری، تستهای لازم جهت تأیید سلامت دستگاه و کارکرد مناسب آن انجام میگیرد و سپس تحویل مشتری میگردد.
ممکن است بعد از تعمیر محصول، پس از طی زمانی کوتاه همان عیب در دستگاه رخ دهد، به همین علت این شرکت یک بازه زمانی را جهت مهلت تست، متناسب با نوع وسیله در نظر گرفته و در صورتی که دستگاه در آن بازه زمانی دوباره دچار عیب گردد، این نمایندگی موظف به ارائه خدمات رایگان است.
در مرکز تعمیرات تخصصی ایده آل گستر، محصولات مخابراتی و امنیتی شامل انواع تلفن رومیزی و بیسیم، دستگاههای فکس و پرینتر، مراکز تلفن سانترال و تجهیزات مربوطه، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته پاناسونیک جهت تعمیر پذیرفته میشود. علاوه بر این، لوازم جانبی مربوط به این دستگاهها مانند باتری تلفن، رول فکس، شارژ کارتریج، لامپ و لنز ویدئو پروژکتور، لنز دوربین مداربسته به صورت اورجینال جهت فروش ارائه میگردد.
کارشناسان واحد تعمیرات، با حضور در کلاسهای آموزشی مختلف و گذراندن دورههای تخصصی و همچنین حضور مداوم در کنفرانسهایی که شرکت پاناسونیک برای نمایندگیهای مجاز خود برگزار میکند با جدیدترین روشهای تعمیرات ابزارهای الکترونیکی آشنا میشوند و از این مهارتها برای تعمیر دستگاههای پاناسونیک استفاده میکنند.
شما در هر کدام از ناحیههای بیست و دوگانه تهران و هر شهر و استانی میتوانید از خدمات تعمیرات شرکت ایده آل گستر استفاده کنید. تمامی هزینههای اخذ شده در این مرکز طبق قیمتهای مصوب اتحادیه است و شما میتوانید با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.
انتهای رپرتاژ خبری
نظرات