• سه‌شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98021005423
  • خبرنگار : 71576

داوودی: شهرداری گرگان دست و پا بسته نیست/ نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد

داوودی: شهرداری گرگان دست و پا بسته نیست/ نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد

ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال نفت آبادان می‌گوید: تیم شهرداری گرگان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و از الآن می‌توان قهرمان لیگ‌برتر را پیش‌بینی کرد.

آرن داوودی در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی سوم فینال لیگ‌برتر بسکتبال توضیح داد: به هر حال تیم شهرداری گرگان تیم قابل احترام و قدرتمندی است که به فینال لیگ‌برتر رسیده است و به هیچ عنوان فردا بازی راحتی نداریم. گرگان بازیکنان خارجی خوبی هم دارد و قطعاً دست و پا بسته نخواهد بود و کار سخت است.

او با بیان اینکه تیم نفت آبادان با پیروزی در یکی از دو بازی گذشته فینال به هدف خود در گرگان رسیده است، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم یکی از دو بازی را مانند بازی در ماهشهر با پیروزی پشت سر بگذاریم که امیدوار کننده است. حالا هم امید داریم در بازی فردا به برتری برسیم تا قدم نخست را محکم‌تر برداریم.

گارد تیم بسکتبال نفت آبادان در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود با پیروزی نفت در گرگان نصف راه قهرمانی طی شده است؟ توضیح داد: به هر حال بسکتبال است و هزار اتفاق، فعلاً نمی‌توان قهرمان را مشخص کرد و باید ببینیم در بازی‌های پیش رو چه نتایجی رقم خواهد خورد. با این حال پیروزی در خانه گرگان نتیجه خوبی بود که کسب شد، فردا هم بازی خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

او در مورد داوری بازی گذشته و بازی پیش رو نیز گفت: همانطور که آقای آبکاریان رئیس کمیته داوران گفتند، ضعیف‌ترین داوری این فصل لیگ را در بازی گذشته شاهد بودیم. من امیدوارم در دو بازی پیش رو این اتفاقات رخ ندهد تا شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان افزود: امروز نیز برای بازی فردا دو جلسه (صبح و عصر) تمرین داریم و خدا را شکر مصدومی هم در ترکیب تیم وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha