• جمعه / ۱۷ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98081710093
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

جانشین فرمانده سپاه سلماس خبرداد

بازدید بیش از 1300 زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی سلماس

بازدید بیش از 1300 زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی سلماس

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: امسال 800 نفر برای نخستین بار از مناطق عملیاتی مرزی سلماس در قالب ادوهای راهیان نور بازدید کردند.

سرهنگ سید کاظم میرکاظمی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این خبر گفت: امسال برای اولین بار مناطق عملیاتی نواحی مرزی شهرستان سلماس که صحنه درگیری جان برکفان سپاه اسلام با گروهک های ضدانقلاب بوده، مقصد کاروان های راهیان نور بوده و ۱۳۲۰ نفر زائر از مناطق عملیاتی مرزی حاجی جفان سلماس دیدار کرده و برنامه های متنوعی نیز در راستای تعزیز و تکریم مقام شامخ شهدای این مناطق اجرا شده است.

جانشین فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: از برنامه های ویژه این اردو می توان به حضور و روایتگری حسن دستگیرزاده جانباز سرافراز اسلام و خانواده شهید ناصر صفری برای اولین بار پس از 11 سال در منطقه عملیاتی حاجی جفان، منطقه جانبازی دستگیرزاده و شهادت ناصر صفری در 29تیر سال 87 اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از نمودهای فاخر فرهنگی در ایران اسلامی بوده و در کنار راهپیمایی عظیم اربعین نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در میان قشر جوان جامعه داشته و دارد.

سرهنگ کاظمی زاده افزود: راهیان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروانهای راهیان نور اقشار مختلف جامعه علی الخصوص جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می کند.

وی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادتهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود و جایگاه اردوهای کاروان راهیان نور در اینخصوص به قدری حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر ورود مٶثر همه دستگاههای اجرایی تاکید داشته و مطالبه هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha