• سه‌شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99031308101
  • خبرنگار : 50165

برندگان قرعه‌کشی «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» در زنجان مشخص شدند

برندگان قرعه‌کشی «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» در زنجان مشخص شدند

ایسنا/زنجان برندگان قرعه‌کشی طرح «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» شرکت مخابرات در زنجان مشخص شدند.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان پیش از ظهر امروز (۱۳ خرداد) در مراسم قرعه‌کشی «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» شرکت مخابرات زنجان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در ایام کرونا برنامه‌ها با محدودیت اجرایی می‌شود.

همایون دلجویی ادامه داد: مخابرات برای انجام رسالت خود طی سال گذشته فعالیت‌های خوبی انجام داد. شرکت همراه اول در ماه‌های پایانی پارسال و امسال توانست ۲۰۰ سایت را ارتقا دهد تا مردم بتوانند بهتر از خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازه زمانی قرعه‌کشی از اول بهمن‌ماه سال قبل تا فرودین‌ماه امسال است، گفت: برای این امر ۹۰ جایزه با ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و هدف از این کار تشویق مشترکان برای پرداخت به موقع قبوض است.

این مسئول با اشاره به اینکه پرداخت به موقع قبوض مخابرات را در ارائه خدمات بهتر کمک خواهد کرد، افزود: از همین رو از مشترکان درخواست داریم که با پرداخت به موقع، مخابرات را در این حوزه همراهی کنند.

در ادامه این مراسم، مدیر امور تجاری و امور مشترکان شرکت مخابرات زنجان نیز در این مراسم، اظهار کرد: کمپین یک پرداخت و ۹۰ جایزه به صورت منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود.

علی احمدی با اشاره به اینکه از اول بهمن تا پایان فروردین این جشنواره برگزار شد، اظهار کرد: تعداد مشتریان دائمی ۲۶۳ هزار و ۸۰۵ نفر است که در این بازه زمانی ۲۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر قبوض خود را پرداخت کرده و در این مراسم قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد که بیشترین امتیاز مشترکان ۵۶۰۰ برای قبض ۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

وی با اشاره به نحوه قرعه‌کشی، خاطرنشان کرد: روال به این شکل است که در این قرعه‌کشی فقط امکان برد یک جایزه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، جوایز این طرح شامل دو شماره رند طلایی تلفن ثابت، ۵ دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه، ۳۰ شماره تلفن ثابت، ۵۰ سرویس ADSL و VDSL یک‌ساله به همراه یک دستگاه مودم و ۳ دستگاه دوچرخه بود که به صورت لایو اینستاگرامی برگزار و برندگان پس از قرعه‌کشی، مشخص شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha