• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403032617842
  • خبرنگار : 50160

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان:

نشانه‌های شور و آشتی با صندوق رای را مشاهده خواهیم کرد

نشانه‌های شور و آشتی با صندوق رای را مشاهده خواهیم کرد

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت با بیان اینکه با آمدن پزشکیان به عرصه انتخابات نشانه‌های شور و آشتی با صندوق را مشاهده خواهیم کرد: در زنجان رقابت انتخابات ریاست جمهوری جوانمردانه، اخلاق‌مدار و قانون‌مند خواهد بود.

احمد حکیمی‌پور امروز (شنبه ۲۶ خردادماه) در نشست خبری ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در زنجان، اظهار کرد: انتخابات محصول گذشتگان از صدر مشروطه بوده و برای ما ارزشمند است. در انقلاب اسلامی به انتخابات تاکید شده است.

وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با معناتر و موثرتر از طرفیت انتخابات استفاده کنیم. جریانات اصلاح‌طلبی قانون‌مند بوده و در امر انتخابات بی‌تفاوت نبوده و انتخابات را مبارک می‌داند چدا که موثرترین اصلاح در جامعه، حق رای است. 

رئیس ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان در زنجان با اشاره به اینکه این انتخابات ۶ نفر حضور دارند، افزود: از نظر جریان اصلاح‌طلبی، شاخصه اساسی کنش مصلحانه در جامعه، صداقت، صراحت، پاک‌دستی، شفافیت و قانونمندی است و هم روح حاکم بر توحید بر پایه عدالت است و تاکید ما بر این اصول خواهد بود.

این فعال سیاسی گفت:  زندگی و سوابق فردی شخص پزشکیان از زمانی که نسبت به وی شناخت داریم و همچنین از آن‌جایی که وی ساده‌زیست و مردم‌دار است، لذا از جنس خودمان بوده و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه پزشکیان فردی صادق بوده و اعتقاد به دریافت کمک از کارشناسان امر دارد، افزود: با این نوع خصوصیت اخلاقی و منش رفتاری، تعدادی از اعتدال‌گرایان و اصول‌گرایان وی را نزدیک به خصوصیات حکمران در تراز انقلاب اسلامی می‌دانند.

حکیمی‌پور ادامه داد: در زنجان رقابت جوانمردانه و اخلاق‌مدار و قانون‌مند خواهد بود و قطعا رقبا هم این را رعایت خواهند کرد. استان زنجان در تاریخ نامی دارد و به نوعی خط‌شکن است؛ یک‌بار در فلسفه، در گام بعدی در جریان انقلاب اسلامی که بانوان زنجان وارد عرصه شدند و در ایام جنگ نیز غواصان زنجانی خط‌شکن بودند.

وی تصریح کرد: تخریب و آلوده کردن نه در مرام ما است و نه در مرام دکتر پزشکیان و تاکید ما رعایت اخلاق در ایام انتخابات است.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در زنجان با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی در زنجان، گفت: با توجه به زمان کم، وجود ناهماهنگی امری عادی است ولی جریان اصلاح‌طلبان در زنجان همدل بوده و در یک مسیر در حال حرکت هستند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد و ما نیز فقط هماهنگ‌کننده امور خواهیم بود.

وی ادامه داد: مغرور و قانع نیستیم و اصل ما این است تا آخرین لحظه تلاش کنیم و خروجی صندوق‌های رای هر چه باشد ما تابع آن خواهیم بود.

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه برای بانوان مجموعه‌ای ویژه دیده شده است، گفت: توان و زمان محدود است و تا ساختارهای‌مان شکل گیرد نیاز به مدیریت اصولی و صحیح دارد. البته وظیفه ما تسهیل‌گری و هماهنگی است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان معتقد است اگر مدیر پاکدست داشته و کار در دست افراد کاردان بیفتد، خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد، افزود: مشکل ما در فرآیندهای کاری و در پیچ و خم‌های پنهانی است که در آن رانت و دست‌درازی به بیت‌المال وجود دارد. اگر قوانین درست اجرا شود مشکلات برطرف می‌شود. باید پذیرفت کشور، گران مدیریت می‌شود. پس باید گلوگاه مبارزه با فساد شناخته شده و با آن برخورد شود. اگر مدیران سالم و کارآمد و مردمی که با ارزش‌ها تجارت نکنند بر سر کار آیند، مردم هم امیدور خواهند شد.

وی ادامه داد: با آمدن پزشکیان نشانه‌های شور و آشتی با صندوق را مشاهده خواهیم کرد.

حکیمی‌پور در بخش دیگری با بیان اینکه دکتر پزشکیان ساده‌زیستی را در زندگی خود عملا نشان داده‌ است، عنوان کرد: تیم مدیران دکتر پزشکیان قطعا باید ساده‌زیست و پاکدست باشند و این قدم بزرگی است. البته تا زمانی که نظام حکمرانی در مدار حزب نچرخد مشکلات کماکان وجود خواهد داشت. در غیاب احزاب پاسخ‌گویی و برنامه‌محور بودن تا حد زیاری وجود نخواهد داشت و این فسادزا است.

وی ادامه داد: باید فرایند نظام انتخاباتی در کشور به سمت احزاب پیش رود تا حزب پاسخ‌گوی عملکردها باشد و با توجه به حمایت اصلاح‌طلبان از دکتر پزشکیان قطعا به وی در صورت انتخاب حمایت و کمک خواهد شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha