• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99042417870
  • خبرنگار : 50264

تاریخ برگزاری جشنواره فیلم کودک هنوز قطعی نیست

تاریخ برگزاری جشنواره فیلم کودک هنوز قطعی نیست

ایسنا/اصفهان مدیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم به برگزار نشدن دور سی و سوم این جشنواره نیندیشیم، گفت: هرگونه تصمیم‌گیری دربارۀ زمان قطعی و شیوۀ برگزاری جشنوارۀ بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، منوط به برگزاری دومین جلسۀ شورای سیاست‌گذاری این جشنواره است.

ایمان حجتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیراً در جلسۀ هماهنگی جشنواره‌های سازمان سینمایی بنا بر این شد که هر یک از دبیران جشنواره‌های مختلف کشور در شورای سیاست‌گذاری خود، جنبه‌ و شیوۀ برگزاری آنلاین را بررسی کرده تا با حفظ ویژگی‌های شخصی در یک پلتفرم آنلاین مشترک بتوانند اقدام به برگزاری جشنواره‌ها کنند.

وی ادامه داد: روح حاکم بر نخستین جلسۀ شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان این بود که به برگزار نشدن دور سی و سوم جشنواره فکر نکنیم و شرایط ویژۀ کنونی را به همراه دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر داشته باشیم، به همین دلیل نیز در آن جلسه عمدۀ راه‌حل‌ها به برگزاری آنلاین ختم شد.

نظر به اینکه علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به تازگی در یک گفتگوی زندۀ اینستاگرامی تاریخ برگزاری سی و سومین دورۀ این جشنواره را ۲۷ مهر تا دوم آبان سال جاری اعلام کرده بود، ایسنا از مدیرکل امور ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان خواست تا دراین‌باره بیشتر توضیح بدهد و حجتی در پاسخ به این سؤال اعلام کرد: قطعی بودن این تاریخ منوط به تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره است که هنوز نشست دوم خود را برگزار نکرده و هر گونه تصمیمی پس از برگزاری این نشست قابل اجرا و اعمال است.

مدیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره‌های مختلف انگیزۀ تولید آثار را در سینماگران بیدار و فیلم‌های آنان را آمادۀ اکران می‌کنند، بنابراین حیف است که حتی با وجود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار نشوند. تمام تلاش ما نیز این است که سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در بستر آنلاین برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha