• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403032617927
  • خبرنگار : 71649

مورایس: امیدوارم هواداران در فینال سپاهان را تشویق کنند نه مس رفسنجان را!

مورایس: امیدوارم هواداران در فینال سپاهان را تشویق کنند نه مس رفسنجان را!

سرمربی سپاهان می‌گوید با توجه به حضور بازیکنان سابق سپاهان در مس رفسنجان، امیدوار است هواداران سپاهان را تشویق کنند نه مس رفسنجان را!

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس پس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل گل گهر اظهار کرد: صحبت‌های من ابتدا برای بازیکنان تیمم است که به آن‌ها گفته بودم باید ببریم و به فینال برویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که توانستند پیروز شوند و کار مهمی انجام دادند. به تیم حریف هم تبریک می‌گویم که خوب کار کردند. از هوادارانمان ممنونم که جوی درست کردند که بتوانیم حریف را شکست دهیم.

او ادامه داد: ممنون از گل گهر که زندگی را برای من سخت و برد ما را مهم تر کردند. برای اتفاقات آخر بازی هم متاسف هستم. فوتبال جوانمردانه است و وقتی می‌بریم و می‌بازیم باید ببینیم که چه کار می‌توانیم بکنیم. بازیکنان ما باید جلوگیری می‌کردند تا این اتفاق رخ ندهد اما درباره تیم حریف نمی‌توانم چیزی بگویم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر به موقعیت‌ها فکر کنیم. موقعیتی از حریف ندیدم. بعضی وقت‌ها نمی‌توانیم از بالا فشار بیاوریم. باید نفس می‌گرفتیم و مدیریت می‌کردیم. تیم حریف در این شرایط انگیزه بسیار بالایی برای گل داشت که ما توانستیم برگردیم. گل گهر تیم ساده ای نبود.

او درباره تمرکز بالای بازیکنانش برای برگشت به بازی بیان کرد: بحث درک بازیکنان است. این بازی مثل فینال بود. در جام حذفی اگر ببازید دیگر در این رقابت حضور نخواهید داشت. بازیکنان درک کردند و انگیزه، تمرکز و مدیریت بهتری داشتند.

مورایس درباره تقابل سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی عنوان کرد: مس رفسنجان تیم خوبی است. به این تیم تبریک می‌گویم. از فردا باید برای فینال برنامه ریزی کنیم. امیدوارم هواداران وقتی به ورزشگاه می‌آیند سپاهان را به جای مس رفسنجان تشویق کنند!

او در پایان بیان کرد: باور من این است که نویدکیا می‌خواهد خودش را ثابت کند و ثابت کند که جدایی‌اش از سپاهان اشتباه بوده است. جلال و نژادمهدی هم در سپاهان بودند. اشتباه است اگر کسی فکر کند مس رفسنجان با اعضای سابق سپاهان بازی را به سپاهان می‌دهد. این کاملا اشتباه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha