• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99051107631
  • خبرنگار : 71576

هنگام‌پور: منتظر مشخص شدن برنامه لیگ بسکتبال بودیم/ به بازیکن ‌پست سه نیازمندیم

هنگام‌پور:  منتظر مشخص شدن برنامه لیگ بسکتبال بودیم/ به بازیکن ‌پست سه نیازمندیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: ما منتظر مشخص شدن تاریخ شروع لیگ برتر بودیم و تا دو هفته آینده برنامه‌های خود را تحویل شهردار می‌دهیم.

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برنامه تیم شهرداری بندرعباس برای حضور در فصل جدید لیگ بسکتبال با توجه به اعلام تاریخ شروع رقابت‌ها، توضیح داد: شخص شهردار نظر مثبتی نسبت به عملکرد تیم در فصل گذشته داشت و یک ماه پیش که باهم‌ صحبت‌ کردیم مصمم به شرکت در سوپر لیگ بود. منتظر بودیم تاریخ شروع لیگ مشخص شود که برنامه ریزی کنیم. در واقع بخاطر کرونا یک مقدار نگران سلامتی بازیکنان هستیم ولی امیدواریم که تا آن موقع شرایط بهبود یافته و حتی واکسن این بیماری کشف شود. با این حال من باید یک جلسه دیگر با شهردار محترم داشته باشم تا حداکثر بین یکم تا دهم شهریور تمرینات را شروع کنیم.

او در مورد احتمال استفاده تیم شهرداری بندرعباس از بازیکنان خارجی نیز گفت: باید در جلسه آینده راجع به این موضوع صحبت کنیم چون قیمت دلار خیلی بالا رفته است، شاید از نظر بودجه نتوانیم مبالغ مورد نیاز را تامین کنیم. تا پایان سال گذشته نظر شهردار این بود که از بازیکنان خارجی استفاده کنیم چون سال گذشته بازیکنان خارجی ما عملکرد خوبی داشتند. در حال حاضر قیمت دلار خیلی بالا رفته است، اما در آن زمان‌ دلار ۱۵ هزار تومن بود. باید دید نظر شهردار چگونه خواهد بود.

سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس، افزود: البته با توجه به بضاعت بسکتبال ما از نظر بازیکن در پست سه، قطعا به بازیکن پست سه نیاز خواهیم داشت. اگر بازیکن ایرانی خوب جذب کنیم بهتر است، اما اگر ایرانی نشود باید خارجی خوب جذب کرد. البته ما همه تلاش خود را خواهیم ‌کرد که بازیکن بومی خود را حفظ کنیم.

او در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان فصل گذشته شهرداری بندرعباس نیز توضیح داد: ما هم مثل تیم‌های دیگر صحبت نکرده‌ایم و قراردادی نبسته‌ایم. بخاطر کرونا برنامه‌های ما عقب افتاد، اما فکر می‌کنم تا دوشنبه برنامه‌های تمرینی ما مشخص‌ می‌شود ‌و برنامه‌ کاری را به شهردار محترم تحویل می‌دهم. به هر حال باید از نظر بازی دوستانه ‌و تمرینات از مدیرعامل تیم تایید بگیریم.

هنگام‌پور با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان سال گذشته خود راضی بود، ادامه داد: بازیکنانم خوب یا بد همه تلاش خود را ‌می‌کردند و از لحاظ تفکری هم مهم بود که همه در یک سطح قرار داشتند. فصل گذشته بازیکنان ما بعد از هر باخت هیجان و انگیزه کافی برای برد داشتند که بسیار مهم نیست. البته فعلا مطالبات فصل گذشته آن‌ها مانده‌ است که باید پرداخت کنیم تا بتوانیم با آن‌ها راحت‌تر صحبت کنیم. این چند مسئله حدودا دو هفته وقت ما را می‌گیرد.

او همچنین در مورد قرارداد خود نیز توضیح داد: من هم باید تمدید کنم، اما از نظر مذاکرات صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم و بحث مبلغ هم مطرح نیست، چرا که این‌ موضوع خیلی برای من مهم نیست و بیشتر انجام کار در اولویت است. یک ماه و نیم پیش شهردار محترم بندرعباس بنده را خواستند و پس از صحبت‌های اولیه گفتند که دوست دارند با بنده کار کنند. از نظر من بحث مبلغ قرارداد در درجه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha