• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99060100936

رییس سازمان صمت شمال استان خبر داد:

واردات ۴۰۰ هزار عدد ماسک به استان کرمان

واردات ۴۰۰ هزار عدد ماسک به استان کرمان

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: برای جلوگیری از کمبود ماسک در بازار هم اکنون بحث ورود ماسک های تولید شده به استان را پیگیری می کنیم که در این راستا امروز ۳۰۰ هزار عدد ماسک وارد استان کرمان شد و طی روزهای آینده نیز ۱۰۰ هزار عدد ماسک دیگر نیز وارد استان شده و در بازار توزیع خواهد شد.

"مهدی حسینی نژاد" در گفت و گو با ایسنا درباره اقدامات استان کرمان برای رفع مشکل کمبود ماسک در استان گفت: با اقدامات صورت گرفته در استان کرمان هم اکنون ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار ماسک در استان کرمان فراهم شده است اما بحث تامین پارچه برای تولید ماسک به یک چالش جدی برای استان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای واردات پارچه به استان کرمان گفت: ثبت سفارش ۳۰ تن پارچه هم اکنون در دستور کار سازمان صمت استان کرمان است و به جد این موضوع را دنبال می کنیم.

رییس سازمان صمت شمال استان کرمان ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از کمبود ماسک در بازار هم اکنون بحث ورود ماسک های تولید شده به استان را پیگیری می کنیم که در این راستا امروز ۳۰۰ هزار عدد ماسک وارد استان کرمان شد و طی روزهای آینده نیز ۱۰۰ هزار عدد ماسک دیگر نیز وارد استان شده و در بازار توزیع خواهد شد.

حسینی نژاد افزود: در کنار این اقدامات، مجوزی را از ستاد تنظیم بازار گرفتیم تا واحدهایی که می توانند پارچه خود را خارج از سامانه imed.ir تهیه کنند، براساس فاکتور خرید پارچه، قیمت تمام شده و سود سازمان حمایت توزیع، ماسک های تولیدی خود را در سطح استان عرضه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha