• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99091713118

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خبر داد

صدور ۱۶۵ هزار سند کاداستری در فارس

صدور ۱۶۵ هزار سند کاداستری در فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از صدور نزدیک به ۱۶۵ هزار فقره سند مالکیت کاداستری در این استان خبر داد و گفت: همچنین پرونده‌های اجرایی مختومه امسال ۱۳۸ درصد رشد داشته است.

سید مهدی هاشمی با اشاره به صدور ۱۶۴ هزار و ۸۵۹ فقره سند مالکیت کاداستری در ادارات تابعه ثبتی این استان از ابتدای امسال تا کنون و رشد ۱۷ درصدی در این زمینه بر تداوم سرعت بخشی در صدور اسناد مالکیت در ماه‌های پایانی امسال تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد فارس، هاشمی افزود: در همین مدت پاسخگویی ادارات تابعه ثبتی سراسر استان به ۱۱۵ هزار و ۵۳۵ استعلام واصله از دفاتر اسناد رسمی و وصول بیش از ۱۰۳ هزار خلاصه معامله را شاهد می‌باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس، حل معضلات ثبتی و سندی جامعه را مهم‌ترین دغدغه ادارات ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد و عنوان کرد: طراحی سامانه‌های ارائه خدمات غیر حضوری با هدف حفظ سلامت شهروندان از اقدامات اساسی انجام شده در آذرماه امسال بوده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https://sabtfars.ir نسبت به ارسال درخواست و پیگیری امور ثبتی خود اقدام کنند.

هاشمی همچنین با اشاره به تشکیل ۱۰ هزار و ۷۶۴ پرونده اجرایی در بخش‌های اجرای ادارات تابعه ثبتی سراسر استان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، بیان کرد: در همین مدت بالغ بر ۱۶ هزار پرونده مربوط به سال‌های گذشته و مدت سپری شده از سالجاری توسط کارشناسان این ادارات مورد بازبینی قرار گرفته ومختومه شده است.

او با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۷۴۵ پرونده اجرایی در ادارات اجرای ثبت استان مختومه شده بود، گفت: رشد ۱۳۸ درصدی مختومه شدن پرونده‌های اجرایی امسال ماحصل تحولات سازمانی در این مقوله و همگامی ادارات ثبت اسناد و املاک با سیاست‌های مصوب سازمانی است.

مدیرکل ثبت اسناد فارس با اشاره به تدابیر اتخاذ شده با هدف مراجعات غیر حضوری مراجعان به منظور کمک به حفظ سلامت شهروندان و پرسنل ادارات ثبت، گفت: با طراحی سامانه ejra.sabtfars.ir در اداره اجرای ثبت شیراز متقاضیان قادر هستند ابتدا تقاضای خود را به دفترخانه تنظیم کننده اجرائیه تحویل داده و سپس با مراجعه به سامانه فوق الذکر نسبت به گرفتن نوبت جهت رسیدگی به پرونده خود اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha