• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400042820110
  • منبع : نمایندگی همدان

امام جمعه تویسرکان:

شورای تأمین به موضوع سرقت‌های اخیر تویسرکان قاطعانه ورود کند

شورای تأمین به موضوع سرقت‌های اخیر تویسرکان قاطعانه ورود کند

ایسنا/همدان امام جمعه تویسرکان گفت: شورای تأمین شهرستان تویسرکان باید نسبت به سرقت‌های اخیر صورت گرفته و معضل رها شدن و آسیب‌های معتادان متجاهر در این شهرستان ورود قاطع‌تر و دقیق‌تری داشته باشد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در چند وقت اخیر، گزارش‌های مردمی زیادی از وقوع سرقت‌های متعدد که توسط معتادان متجاهر در تویسرکان رقم خورده، رسیده  و این موضوع بارها به شورای تأمین و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع منتقل شده است.

وی بیان کرد: با وجود تذکرات و تأکیدهای فراوان، آن‌گونه که باید برای حل این معضلات اجتماعی تدبیر نشده و شورای تأمین تویسرکان باید با برنامه‌ریزی و قاطعیت بیشتری به این مساله ورود کند.

حجت الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه مجموعه شورای تأمین و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مرتبط باید با عملکرد قوی و بازدارنده خود رضایت حداکثری مردم در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی را جلب کنند، افزود: اگر روند سرقت‌ها ادامه پیدا کند، محصولات باغی مردم نیز از این آسیب در امان نخواهند بود.

وی تصریح کرد: در حالی که کشور امن ما با اقتدار و محکم در مقابل متجاوزان و سلطه‌گران غارتگر جهانی ایستاده است، چرا تعداد معدودی معتاد متجاهر باید باعث برهم خوردن آرامش بخشی از مردم در تویسرکان شوند.

امام جمعه تویسرکان خواستار ورود محکم دادستان تویسرکان به این معضل اجتماعی که موجب تکدرخاطر بخشی از مردم تویسرکان شده، شد و افزود: مجموعه اقدامات و تدبیرهایی که در این زمینه صورت می‌گیرد باید مؤثر و دارای خروجی‌های محسوس باشند.

وی دوری از سبک زندگی اسلامی به دلایل مختلف را مهمترین عامل گسترش معضلات و آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: نباید در برخورد با متجاوزان به حقوق مسلم مردم خواسته یا ناخواسته دچار کم کاری و اهمال شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha