• پنجشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401072111301
  • خبرنگار : 50477

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گلستان اعلام کرد:

نتایج ارزیابی فرمانداری های ۱۴ گانه گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر/ کلاله در صدر جدول

نتایج ارزیابی فرمانداری های ۱۴ گانه گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر/ کلاله در صدر جدول

ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان نتایج ارزیابی فرمانداری های ۱۴ گانه استان گلستان در حوزه شورای مبارزه با مواد مخدر و اقدامات سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر را اعلام کرد.

مهدی طالبی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان که به ریاست استاندار برگزار شد با اشاره به اینکه فعالیت همه شوراهای شهرستانی زیر ذره بین رصد ما قرار دارد، اظهار کرد: برگزاری منظم جلسات، مصوبات و اجرایی شدن آنها و همچنین عملکرد کمیته ها به صورت مداوم مورد بررسی و ارزیابی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر و سالروز جهانی این حوزه عملکرد فرمانداری ها و شوراهای شهرستانی مبارزه با مواد مخدر بررسی شده است، افزود: در برنامه های این هفته شهرستان کلاله با اجرای بیش از ۹۲ برنامه که بیش از ۸۳ برنامه آن کیفی بوده رتبه نخست را کسب کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان شهرستانهای رامیان و کردکوی را با ۸۷ و ۷۶ برنامه رتبه دوم و سوم استان در برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: شهرستانهای گرگان، بندرگز، علی آباد و گنبد نیز در رتبه مشترک چهارم قرار داشته و مراوه تپه و گالیکش در رتبه های انتهایی قرار دارند.

طالبی تصریح کرد: همچنین در حوزه برگزاری منظم جلسات شورای شهرستانی نیز شهرستان کلاله، آزادشهر، گمیشان و کردکوی با ۱۰۰ درصد برگزاری در رتبه های برتر و گالیکش و مراوه تپه با ۶۶ درصد برگزاری نیز در رتبه های انتهای قرار دارند.

وی با اشاره به دو برنامه شاخص خفته مبارزه با مواد مخدر در کلاله و گرگان، ادامه داد: برنامه جُنگ شبانه هفت شب عاری از اعتیاد در کلاله و پیاده روی خانوادگی در گرگان بیشترین اثربخشی و رضایت مخاطب را در پی داشته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha