• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401072513514
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد:

نقش موثر ورزش در ترویج فرهنگ دوری از مواد مخدر/ فرهنگ زیرساخت توسعه ورزش

نقش موثر ورزش در ترویج فرهنگ دوری از مواد مخدر/ فرهنگ زیرساخت توسعه ورزش

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان در اجرای برنامه های مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

قاسمعلی برزمینی در گفت و گو با ایسنا از کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در اجرای برنامه های مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل ورزش و جوانان در اجرای برنامه‌های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر سال ١۴٠١، حائز رتبه برتر در بین دستگاه های عضو شورای هماهنگی استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه بی شک جولان مواد مخدر در جامعه به هر شکل و گونه ای، خانمان سوز است، ادامه داد: چه افرادی را که اقدام به توزیع و چه افرادی که اقدام به مصرف می کنند، علاوه بر اینکه زندگی خود را تباه می کنند، بلکه سبب از هم پاشیدگی خانواده ها می شوند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه ورزشی نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ دوری از مواد مخدر دارد، افزود: ورزشکاران فرهنگ سلامتی و تندستی را در جامعه ترویج می دهند و برای همین است که از والدین تقاضا می شود تا برنامه های ورزشی را در میان برنامه های روزمره فرزندان خود قرار دهند.

برزمینی در ادامه از خطر در کمین بودن سودجویان برای آلوده کردن ورزشکاران سخن گفت و خاطر نشان کرد: ورزشکاران الگو و اسطوره نسل های جدید و علاقمندان به ورزش هستند و باید با بصیرت و آگاهی خود از حرکت به سوی «اعتیاد» که پدیده ای شوم است، دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کشور ما در مسیر ترانزیت بین المللی مواد مخدر قرار دارد، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال هموطنان شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند که یاد و خاطره همه آنها را گرامی می داریم.

به گزارش ایسنا، «دکتر علی محمد زنگانه» استاندار گلستان با اهدای لوح از زحمات «قاسمعلی برزمینی» مدیرکل ورزش و جوانان استان و مجموعه همکاران این اداره کل در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha