• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۴:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401102617766
  • خبرنگار : 71038

اسامه حمدان در گفت‌وگو با ایسنا:

مقاومت در داخل فلسطین قدرتمندتر شده است/ تلاش‌های نتانیاهو نتایج معکوس علیه خودش خواهد داشت

مقاومت در داخل فلسطین قدرتمندتر شده است/ تلاش‌های نتانیاهو نتایج معکوس علیه خودش خواهد داشت
اسامه حمدان یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در فلسطین

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در فلسطین با اعتقاد بر این که جریان مقاومت، امروز در داخل سرزمین‌های اشغالی قوی‌تر و قدرتمندتر شده است، اظهار کرد: تلاش‌های نتانیاهو علیه مردم فلسطین و جریان مقاومت نتایج معکوس علیه خودش و دولتش خواهد داشت.

اسامه حمدان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت فعلی جریان مقاومت در  لبنان و فلسطین گفت: بی شک مقاومت با چالش هایی مواجه است اما به صراحت می‌توانم بگویم که مقاومت امروز در داخل سرزمین های اشغالی قوی تر و قدرتمند تر شده است.

مقاومت در سرزمین های اشغالی در حال گسترش است

وی افزود :علیرغم تمام تلاش های اشغالگران، مقاومت در سرزمین های اشغالی در حال گسترش است و امروز به عنوان یک اعتبار راهبردی برای تمام محور مقاومت در مقابله با پروژه صهیونیستی تبدیل شده است.

بهبود اوضاع  در سوریه، باعث قدرت مضاعف جریان مقاومت می‌شود

 اسامه حمدان ادامه داد : علاوه بر این، بدون شک بهبود اوضاع سوریه و از سرگیری نقش مهم این کشور در محور مقاومت، قدرت مضاعف به این محور می‌دهد.

محور مقاومت امروز شاهد اتحاد و همبستگی بیشتر است

 این عضو ارشد جنبش حماس تصریح کرد: محور مقاومت امروز شاهد اتحاد و همبستگی مضاعف است و همه این امور می تواند باعث شود که محور مقاومت در اوضاع بهتری قرار گیرد واهداف خود در آینده را محقق کند.

تلاش‌های نتانیاهو، نتایج معکوس علیه خودش و دولتش خواهد داشت

 اسامه حمدان در پاسخ به این سوال که  روی کار آمدن نتانیاهو  و یک کابینه راست افراطی در سرزمین های اشغالی چه  مشکلاتی را  می تواند برای محور مقاومت ایجاد کند، گفت: نتانیاهو تلاش خواهد کرد که به محور مقاومت فشار بیاورد اما من بر این باورم که تجربه ده سال گذشته ثابت کرده است که مقاومت قدرتمندتر است و تلاش‌های نتانیاهو نتایج معکوس علیه خودش و دولتش خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha