• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403032617810
  • خبرنگار : 71038

۲ پیام «حمید نوری» پس از بازگشت به ایران

۲ پیام «حمید نوری» پس از بازگشت به ایران

حمید نوری، شهروند ایرانی که پس از ۱۶۸۰ روز از زندان سوئد آزاد شد، در بدو ورود به ایران از از خانواده خود، مردم ایران و دست‌اندرکاران این امر تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، حمید نوری شهروند ایرانی روز شنبه بعد از پنج سال حبس در زندان‌های سوئد با وساطت عمان و در جریان تبادل زندانیان بین ایران و سوئد به کشور بازگشت و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال خانواده خود و تعدادی از مقامات وزارت خارجه و قوه قضائیه قرار گرفت

حمید نوری در فرودگاه مهرآباد و پس از بازگشت به ایران از خانواده، مردم ایران و دست اندرکاران تشکر کرد و گفت: پرونده بسیار سخت، پیچیده، مهم، حساس، پراضطراب و پردلهره‌ای بود و زحمات فراوانی کشیده شد و با دعاهایی که خانواده‌ام و مردم عزیز و دوستانم و همکاران کردند، یقین دارم که دعاها موثر بوده و خدا کمک کرد.

او گفت: پیام اول من، تشکر است. خدا از شما قبول کند و اگر کاری کردید، به خاطر خدا انجام دادید و خدا از شما قبول کند. 

حمید نوری در ادامه گفت: یک پیام کوتاه هم برای تروریست‌ها، منافقین و در رأس آن‌ها اسرائیل کودک‌کش دارم که به این پرونده خیلی دلخوش کرده بود.

او در ادامه با اشاره به آوارگی منافقین در کشورهای دیگر از جمله آلبانی گفت: من حمید نوری و در آستانه عید قربان، عید غدیر و روز عرفه در تهران هستم. شما دل‌خوش کرده بودید، اما شما کجا هستید و من کجا هستم؟! شما می‌گفتید که خداوند هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کرد ولی دیدید که خداوند من را در روز عرفه آزاد کرد.

نوری با بیان این‌که «بار دیگر از تمام افرادی که برای آزادی من زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم»، در بخشی از صحبت‌های خود در مورد شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» نیز گفت: آقای رئیسی خیلی زحمت کشیدند، پیگیر پرونده بودند و من به ایشان علاقه و وابستگی شدیدی داشتم. 

او در ادامه گفت: من در سلول انفرادی بسیار تلاش کردم که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته شرکت کنم و به حاج آقا رئیسی رای بدهم، حتی سفارت در این زمینه با من همکاری سخت می‌کرد و من به آن‌ها گفتم اگر صندوق رای نیاورید تا من رای بدهم دیگر با شما ملاقات نمی‌کنم. من در انتخابات شرکت کردم و به آقای رئیسی رای دادم.

نوری در پایان گفت: ان‌شاءالله که لیاقت داشته باشیم ادامه‌دهنده راه شهدا از جمله شهیدان رئیسی و سلیمانی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۲۰:۲۵

جناب آقای حمید نوری الحق و النصاف که بیش از چهار سال حبس و زندانی انفرادی و شکنجه های مختلف روحی و جسمی را با اقتدار و مقاومت مثال زدنی خودتان سپری کردید و با اقتدار و قدرت در جلسات دادگاه ظالمانه سوئد که با دسیسه منافقین و خائن های وطن فروش شرکت کردید و از ایران اسلامی شجاعانه دفاع کردید. ملت ایران هرگز مقاومت و مبارزات شما را در دوران اسارت فراموش نمیکنند و بسیار خوشحال هستیم که با تدبیر و اقتدار دیپلماسی نظام مقدس با سرافرازی وارد وطن شدید و درود به خانواده شریف شما که صبورانه و با تحمل مشقات فراوان این زمان انتظار را سپری کردند. یا حق

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۲۲:۰۸

خوشحالیم که بالاخره ایشان ازاد شدند و به اغوش میهن و خانواده برگشتند.ایشان میتوانند اطلاعات بسیار مهمی از نحوه حضور منافقین ونفوذ انها در ارکان دولت سوئد در اختیار رسانه ها قرار دهند.از کنار این اتفاق ناگوار نبایستی به سادگی گذشت.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۰۸:۰۶

از ته قلبم خوشحال شدم برای آزادی آقای نوری، خدا رو شکر میکنم