• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401120403084
  • خبرنگار : 50037

جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است

جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

مسلم غلامی در همایش تبیینی با موضوع ریشه‌یابی فتنه و مدیریت صحیح آن که در سالن جوان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده که برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نظام باید به این امر مهم به عنوان یک ضرورت برگرفته از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب  توجه ویژه شده شود.

وی افزود: طی ۴۴ سال گذشته ایستادگی و مقاومت، اقدامات خلاقانه و ابتکاری و همچنین پیشرفت های بسیار بزرگ و شگرفی در حوزه های صنعتی، دفاعی و علم و فناوری در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حاصل شده و دشمنان این نظام به ایجاد شبهات و گره های ذهنی در افکار عمومی اقدام کرده‌اند.

غلامی ادامه داد: دشمن همواره در همه اهداف و برنامه‌های شوم خود از تحقق و عینیت بخشیدن به مقاصد خود عاجز مانده است و مردم ایران سربلند از همه امتحانات و ابتلائات توانمندی و قدرت خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی معادلات دشمنان و معاندان را که به خیال خام خود اخیرا همه توانشان را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار بسته بودند، برهم ریختند و این حضور با شکوه مهر تاییدی بر حقانیت شعار "ایران استوار و ۴۴ سال افتخار" بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر با دیده‌بانی رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بصیرناکام ماند.

غلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات نسل جوان و نوجوان گفت: راه حل مقابله با این توطئه‌ها، جهاد تبیین است،جهاد تبیین یعنی با هر ابزار ممکن از اسلام و انقلاب برای مردم بگوییم به همین علت جهاد تبیین باید اولویت اول تمام کارها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha