• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021308301
  • خبرنگار : 50037

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس:

دولت مکلف به اجرای صحیح قانون حمایت از معلمان است

دولت مکلف به اجرای صحیح قانون حمایت از معلمان است

ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مکلف به اجرای صحیح قانون حمایت از معلمان است، گفت: در این رابطه مجلس دولت را مکلف کرده قانون را به درستی اجرا کند و حق و حقوق معلمان را بپردازد.

فتح‌الله توسلی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت روز معلم در شهرستان بهار، اظهار کرد: نظام رتبه بندی یکی از دغدغه های معلمان است که در اجرا مشکلاتی وجود داشت و تغییر و تحول ها نیز منجر به آسیب هایی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی برای نخستین بار اولین شهرستان‌هایی که تجهیزات آموزش و پرورش را دریافت کردند، حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ بود، یادآور شد: در سال جاری هم توافقی صورت گرفته و اعتبارات مناسبی در نظرگرفته شده و همچنین در نوسازی مدارس نیز توافق هایی با چندین جا انجام شده است.

توسلی خاطرنشان کرد: ما در کشور در زمینه اسناد بالادستی هیچ مشکلی نداریم و سند تحول در نظام آموزش و پرورش سندی مهم و مباحثی بسیار راهبردی دارد.

فرماندار شهرستان بهار هم یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم را اجرای رتبه بندی معلمان دانست و گفت: پس از اجرا، تأکید بر برطرف شدن مشکلات اجرای رتبه بندی معلمان است و امیدواریم مشکلات این حوزه هرچه سریع‌تر رفع شود.

مجتبی فیض‌اللهی افزود: شکوفایی تمدن نوین اسلامی با فراهم کردن منابع انسانی و پرورش نخبگان امکان پذیر است که با دستان توانمند معلمان، سرمایه های انسانی رشد و پرورش می یابند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع معلم، تصریح کرد: آینده نظام و جامعه ما توسط معلمان رقم خواهد خورد و با توجه به اهمیت شغلی معلمان، باید دولتمردان و جامعه برای برطرف کردن مشکلات این حوزه بکوشند.

فیض‌اللهی با بیان اینکه مهمترین مأموریت انبیای الهی تربیت مردم بوده است، ادامه داد: امروز وظیفه خطیر و بسیار مهم تربیت انسان و انسان‌سازی بر عهده معلمان و نهاد آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha