• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402021912024
  • خبرنگار : 50534

کامیون‌داران زنجانی برای دریافت سوخت باربرگ یا برنامه بگیرند

کامیون‌داران زنجانی برای دریافت سوخت باربرگ یا برنامه بگیرند

ایسنا/زنجان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: شارژ نفت گاز کامیون‌ها مبتنی بر طرح پیمایش سوخت است و صرفا نفتگاز به شرطی در کارت هوشمند کامیون داران شارژ می‌شود که این افراد بارنامه یا باربرگ بگیرند.

حمید حبیبی صبح امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افراد بایستی به شرکت‌های حمل‌ونقل جهت گرفتن بارنامه مراجعه کنند، افزود: اما برای دریافت باربرگ متقضایان می‌توانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه خودشان بلافاصله این باربرگ بگیرند. 

وی افزود: اگر این کامیون‌ها باربرگ یا بارنامه بگیرند مطمئنا سوخت به اندازه کافی در کارت این متقاضیان  شارژ و ۱۵ الی ۲۰ درصد بیشتر از نُرم طبیعی سوخت دریافت می‌کنند.  ‌

این مسئول با اشاره به روش دریافت بار برگ، اضافه کرد: کامیون‌ها دو دسته هستند یک دسته درون‌شهر و دسته دیگر برون شهری فعالیت دارند، برون شهری‌ها تحت پوشش راه‌داری هستند، این‌ها باید بارنامه بگیرند و درون شهری‌ها مثل شهرستان طارم و حومه از طریق سامانه شهرداری صرفا با باربرگ کارت سوخت شان شارژ می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه دسته دوم نیازی نیست بارنامه بگیرند، ابراز کرد: همین باربرگ برای دریافت سوخت کفایت می‌کند و مشکلی به لحاظ کمبود سوخت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه  اگر راننده‌ای باربرگ خود را ثبت‌ کرد و سوخت شارژ نشد می‌توان با مراجعه به شرکت نفت، آموزش و راهنمایی لازم جهت ثبت باربرگ را ثبت بکنند تا نقض فنی پیش آمده برطرف شود، گفت: این اطمینان خاطرا را می‌دهیم اگر باربرگ یا بارنامه را به اندازه کافی و هر روز در سیستم خودشان ثبت کنند سوخت به اندازه کافی به کارت این رانندگان شارژ خواهد شد. 

حبیبی خاطرنشان کرد: برای باربرگ نیازی به مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل و مرکز خاصی نیست از طریق گوشی این باربرگ را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha