• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402022013179
  • منبع : نمایندگی سمنان

دانشگاه سمنان میزبان ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان

دانشگاه سمنان میزبان ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان

ایسنا/سمنان مسابقات انتخابی ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان ،۲۱ و ۲۲ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

دکتر اشکان جبلی جوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان ۲۰ اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی این رقابت ورزشی اظهار کرد: مسابقات انتخابی  ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در استان سمنان به میزبانی سه دانشگاه صنعتی شاهرود، دامغان و سمنان  در دو بخش پسران و دختران با حضور دانشگاههای علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه ای، پیام نور، گرمسار، دامغان، صنعتی شاهرود و سمنان برگزار می شود .

دکتر جبلی جوان افزود: در این مسابقات  ۱۰۶ ورزشکار در بخش دختران و ۱۰۷ ورزشکار در بخش پسران از ۹ دانشگاه و در ۹ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

فهیمه کلانتری، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه و دبیر ورزش های همگانی دانشگاههای استان نیز در این نشست به برنامه ورزشی این مسابقات در سه دانشگاه میزبان استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در ۷ رشته دارت، طناب زنی، فریزبی، شطرنج، آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری و  هفت سنگ مهارتی به میزبانی دانشگاه سمنان  برگزار می شود .
کلانتری ادامه داد : رشته های والیبال ۴ نفره، بسکتبال ۳ نفره و هندپلو در بخش پسران روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود و والیبال ۴ نفره و بسکتبال ۳ نفره در بخش دختران روز جمعه ۲۲ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار مخواهد شد .
رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه و دبیر ورزش های همگانی دانشگاههای استان تصریح کرد: این رویداد ورزشی با محوریت دانشگاه سمنان در حال انجام بوده و  نفرات و تیمهای برتر این رقابت ها جواز حضور در ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور را که تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاههای اراک و صنعتی اراک برگزار می شود، کسب می کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha