• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402030804961
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون استاندار ایلام:

تلاش‌های مسئولان باید در زندگی مردم خود را نشان دهد

تلاش‌های مسئولان باید در زندگی مردم خود را نشان دهد

ایسنا/ایلام معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: اشتغال‌زایی خوبی در استان صورت گرفته اما عمق نیازمندی‌ها بسیار بیشتر از این است و تلاش‌های صورت گرفته آنچنان که باید و شاید در معیشت و زندگی مردم استان خودنمایی نمی‌کند.

«محمدسبحان حسنی»، در دیدار مدیر توسعه و نظارت بنیاد برکت کل کشور، اظهار کرد: ستاد اجرایی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه همه جانبه استان ایلام دارد لذا می‌طلبد این نهاد مقدس فعالیت‌های خود را در استان بیشتر کند و تاکنون بسیار خوب و موفق در ایلام عمل کرده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه فعالیت‌های بنیاد برکت باید در استان بیشتر شود، افزود: باید ظرفیت‌های بنیاد برکت بیشتر در استان به اطلاع عموم برسد و از اقدامات این بنیاد به خصوص در حوزه اشتغال روستایی استفاده شود.

حسنی با اشاره به اینکه اگر در روستاها شغل پایدار ایجاد کنیم از مهاجرت به شهرها جلوگیری میشود و نتیجه آن ثبات در نواحی مرزی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود، خاطرنشان کرد: روستاهای ما زیرساخت لازم دارند اما نتوانستیم به خوبی زمینه درآمدزایی برای مردم فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، اطلاع رسانی، آموزش و نظارت را نقطه قوت طرح‌های بنیاد برکت دانست و ادامه داد: مردم  استان به ویژه  روستا نشینان باید از نحوه‌ی اشتغالزایی بنیاد برکت بیشتر مطلع شوند و از این ظرفیت مهم برای درآمد پایدار استفاده کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه دغدغه اشتغال برای جوانان اولویت مهم استان است که به صورت جدی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: آماده هرگونه همکاری و هموار کردن راه برای سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در ابعاد مختلف در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال در استان انجام شده اما کفایت نمی‌کند و آثار آن تاکنون به طول مملوس در معیشت و زندگی مردم دیده نمی‌شود، گفت: اشتغال موجب امید جوانان و کاهش جدی آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بنابراین از ستاد اجرایی فرمان امام درخواست داریم فعالیت‌های خود را از طریق بنیادهای زیر مجموعه در سطح استان بیشتر کند.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه باید کارگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح روستاها و مناطق محروم ایجاد شود و تولیدات  روستاها به دست مردم برسد، افزود: اشتغال پایدار موجب سرزندگی روستاها و ثبات می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha