• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402040402003

مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد:

فعال شدن سامانه پیامک اطلاع‌رسانی به مشترکان گاز در فارس

فعال شدن سامانه پیامک اطلاع‌رسانی به مشترکان گاز در فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس از راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک به مشترکین با استفاده از اطلاعات منطقه‌ای در شیراز خبر داد و گفت: مشترکین قبل از قطع گاز به‌دلیل انجام تعمیرات با پیامک مطلع خواهند شد.

علی اکبر میدانشاهی یکشنبه ۴ تیرماه به خبرنگاران گفت: شبکه گازرسانی در شهر شیراز از قدیمی‌ترین شبکه‌های کشور بوده و به منظور اطمینان از استمرار جریان گاز، انجام عملیات تعمیرات بصورت پیوسته در سطح شهر اجتناب ناپذیر است و به همین منظور به طور مداوم گاز برخی نقاط پراکنده در سطح شهر بر اساس برنامه‌های تعمیراتی قطع می‌شود.

او ادامه داد: از آنجا که اطلاع رسانی به مشترکین قبل از قطع گاز ضروری است و کانالهای ارتباطی مختلف همانند پخش اطلاعیه از صدا و سیما، نشریات و فضای مجازی، ممکن است بطور کامل جامعه هدف را پوشش ندهد، لذا سامانه ارسال پیامک در محدوده‌های قطع گاز با استفاده از اطلاعات مکانی GIS طرح‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در این سامانه اطلاعات محدوده قطعی گاز از سامانه GIS استخراج شده و بر اساس خط سیر موجود در پرونده مشترکین، پیامک اطلاع رسانی قطع گاز مشخصا برای مشترکانی که در محدوده قطعی قرار دارند ارسال می‌شود.

میدانشاهی ادامه داد: این اقدام که برای اولین بار در سطح کشور برای ارتقای خدمات‌رسانی و کاهش نارضایتی مشترکین انجام شده، با تلاش و ابتکار کارکنان شرکت گاز استان فارس در واحدهای بهره‌برداری و امداد اجرایی شده و امیدواریم بزودی بتوانیم این سامانه را در همه استان پیاده سازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha